×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

همسر حاکم دبی با ۳۱ میلیون پوند پول از امارات فرار کرد

 همسر حاکم دبی از آلمان پناهندگی خواسته و هم‌اکنون در مکان مخفی زندگی می‌کند.

پایگاه خبری «دیلی‌بیست» آمریکا در مطلبی به نقل از منابع اختصاصی خود، فرار «شاهزاده هَیَا»، خواهر پادشاه اردن و زن «محمد بن راشد آل مکتوم»، حاکم دبی از امارات متحده عربی را تأیید کرد.

این پایگاه نوشت که هیا چند هفته پیش به همراه دو فرزندش امارات را به مقصد آلمان ترک کرده و در این کشور خواستار پناهندگی شده است.

این هفته کاربر افشاگر اماراتی معروف به «ابوغانم» فاش کرد که زن بن راشد با همدستی ولی‌عهد ابوظبی در کودتا نافرجام علیه «عبدالله دوم»، پادشاه اردن که برادر ناتنی هیا است، دست داشته و بعد از افشای این همدستی، او با کمک شوهرش فراری داده شده است تا مبادا امارات ابوظبی از این مسئله برای فشار علیه امارات دبی استفاده نکند.

دیلی بیست به نقل منابع خود می‌نویسد که به صورت اولیه دولت آلمان با اعطای پناهندگی سیاسی با هیا دختر ملک حسین موافقت کرده ولی او تمایل دارد در لندن باقی بماند و در مکان امنی در انگلیس به زندگی خود ادامه دهد.

در همین ارتباط، روزنامه القدس العربی هم اخیرا در روایتی مختلف نوشته است که محمد بن راشد با پادشاه اردن صحیت کرده و از او خواسته است که فرزندانش را به او برگردانده و به هیا اطلاع دهد که قصد طلاق با او را دارد.

بر اساس ادعای این روزنامه، خانواده اردنی هیا از حرف‌های حاکم دبی خوششان نیامده است و «علی بن الحسین»، برادر هیا در لندن با او ملاقات کرده است.

دیلی بیست می‌نویسد به رغم انتشار اخبار در مورد فرار هیا، هنوز امارات و اردن به این اخبار و شایعات هیچ واکنشی نداده‌اند.

 

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.