×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

سوپراستاری که ۳۲ اعدامی را نجات داد

نجات ۳۲ اعدامی از چوبه دار توسط محسن چاوشی از آن دست خبرهایی است که بسیاری را خوشحال می کند. محسن چاوشی، خواننده موسیقی پاپ که همواره در زمینه انجام کارهای خیر و کمک به انسان‌های نیازمند پیش‌قدم بوده، به تازگی جوان افغان محکوم به اعدام را با راه‌اندازی یک کمپین و جمع‌آوری مبلغ مورد نیاز (۲۰۰ میلیون تومان) از چوبه دار نجات داد.

خبرنگار حوزه موسیقی و همین‌طور برخی از نزدیکان محسن چاوشی می‌گویند، سید مصطفی سی و دومین فرد محکوم به اعدام است که با یاری محسن چاوشی نجات پیدا می‌کند. او هفته گذشته نیز مبلغ ۱۷ میلیون تومان را برای کمک به یک نیازمند دیگر جمع‌آوری کرده بود.

خبرگزاری شفقنا افغانستان درباره ماجرای سید مصطفی نوشته است: مصطفی ۹ سال قبل در حالیکه ۱۶ سال داشت در یک درگیری منجر به قتل متهم شناخته شد و به کانون اصلاح و تربیت و سپس به زندان منتقل شد.

یک تن از مسئولین کمپین مردمی که اتفاقا ایرانی هم هست به خبرنگار گفت: به لطف خدا و حمایت مردم و کمک آقای چاوشی توانستیم یکبار دیگر یک محکوم به اعدام را آزاد کنیم و این افتخاری است برای تمام کسانی که در این مدت صادقانه برای آزادی مصطفی تلاش کردند .

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.