×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

تقدیر مدیرکل امور ایثارگران خوزستان از دانشکده علوم پزشکی آبادان

مدیرکل امور ایثارگران استان خوزستان از رئیس، معاون توسعه مدیریت و منابع و رئیس اداره منابع انسانی دانشکده علوم پزشکی آبادان تقدیر کرد.

بنا به این گزارش تقدیر مدیرکل امور ایثارگران استان خوزستان بابت رعایت بخشنامه‌های مربوط به استفاده از سهمیه ایثارگری شرکت‌کنندگان در آزمون های استخدامی و جذب نیروی انسانی این دانشکده بود.

در متن پیام تقدیر یادشده آمده است:«با عنایت به جایگاه بنیاد به عنوان افضل نهادها که وظیفه خدمت‌رسانی به چشم و چراغ آن این انقلاب را دارد و به تعبیر امام خمینی(ره) ارزش هر خدمتی موافق ارزش آن کسی است که برایش خدمت می‌کنیم بنابراین شایسته است در تعظیم شعائر و رسیدگی به امور این ولی نعمتان انقلاب به شیوه‌ای شایسته و با حفظ کرامت آنها اقدام شود همچنان که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) فرموده اند و وظیفه بنیاد به گونه‌ای است که اگر صحیح و به بهترین وجه انجام گیرد در سربلندی و عزت نظام اسلامی موثر خواهد بود.

 لذا نظر به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و به پاس ارائه خدمات شایسته اشتغال به خانواده شاهد و ایثارگر در سال ۱۳۹۸ضمن آرزوی عاقبت به خیری از خداوند متعال توفیقات روزافزون شما را در ارائه خدمت مضاعف به خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران مسئلت دارم.»

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.