×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

توزیع بیش از ۷ میلیون لیتر انواع سوخت برای رفع نیاز کشاورزان و روستائیان

مدیر تعاون روستایی خوزستان از توزیع بیش از ۷ میلیون لیتر انواع سوخت در ۶ ماهه نخست سال جاری برای رفع نیاز کشاورزان و روستائیان خبر داد.
جمشید بنی فری گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه ۴میلیون و ۹۷۳ هزار و ۳۸۰ لیتر بنزین، ۹۹۳ هزار لیتر نفت سفید، ۹ میلیون و ۵۶۰ هزار و ۶۵۰ لیتر گازوئیل و ۱۰۵ هزار کیلوگرم گاز سی ان جی برای رفع نیاز روستائیان و کشاورزان توسط شبکه بزرگ تعاون روستایی توزیع شده است.
وی ادامه داد: یکی از رسالت های تعاون روستایی تامین سوخت کشاورزان و ساکنین روستا می باشد که خوشبختانه در این زمینه تعاون روستایی با برنامه ریزی های صورت گرفته موفق به انجام این اقدام بزرگ شده است.

توزیع ۳۶۰۰ کیسه آرد بین ۳۵ روستای شهرستان
رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان گتوند از توزیع آرد و سوخت ( گاز مایع) میان روستاییان این شهرستان توسط این اداره خبر داد.
یونس سلطان کاظمی رییس اداره تعاون روستایی شهرستان گتوند گفت: با توجه به جمعیت روستایی ساکن در ۳۵ روستای شهرستان گتوند به صورت ماهانه ۳۶۰۰ کیسه آرد بین روستاییان برای پخت نان توزیع می شود.
وی ادامه داد: سرانه مصرف آرد هر فرد روستایی با توجه به اینکه از مهرماه تا اسفند درخواست ها بیشتر می شود بیش از ۷٫۵ کیلو است و برای افزایش سهمیه آرد شهرستان درخواست های لازم را ارسال کردیم و امیدواریم با درخواست ها موافقت شود، زیرا آردی که اکنون در حال توزیع آن در شهرستان هستیم ، آرد اختصاص یافته سال ۹۰ است و هیچ افزایش تناژی برای شهرستان لحاظ نشده است.
رئیس اداره تعاون روستایی گتوند بیان داشت: یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته توسط تعاون روستایی گتوند توزیع کپسول های گاز مایع است که از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۳۸۱ کپسول ۱۱ کیلوگرمی میان روستاییان توزیع شده است.

تولید ۷۰۰۰ کیسه گندم بذری توسط شبکه تعاون روستایی شهرستان اهواز

مدیرعامل اتحادیه تعاون روستایی اهواز از تولید و تامین ۷ هزار کیسه گندم بذری توسط شبکه تعاون روستایی شهرستان اهواز برای کشت پاییزه سال جاری خبر داد.
فیصل حیدری مدیرعامل اتحادیه تعاون روستایی شهرستان اهواز گفت: اتحادیه تعاون روستایی شهرستان اهواز جزء انجمن تولیدکنندگان بذر گندم استان می باشد که تا کنون از سهمیه دوهزارتنی توانسته است ۳۵۰ تن از بذر گندم موردنظر را سم زدایی و بوجاری کرده و آماده توزیع میباشد‌.
وی ادامه داد: با توجه به بارندگی های مناسب سال گذشته و همچنین پیش بینی سال پرباران ، امیدواریم شاهد به زیر کشت رفتن سطح مناسبی در زمینه گندم و کلزا برای کشت پائیزه باشیم و در نهایت محصولی با کیفیت را از کشاورزان خرید و به بازار مصرف ارائه کنیم.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.