×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

جذب بیش از ۱ هزار معلم خوزستانی در آزمون استخدامی

جذب ۱ هزار و ۴۲۵ معلم خوزستانی در آزمون استخدامی ماده ۲۸، آغاز فرآیند ثبت نام این آزمون از ۳ مهرماه ۹۸ و برگزاری متمرکز این آزمون در صبح پنج شنبه ۳۰ آبان ماه انجام خواهد شد.

سازمان سنجش آموزش کشور در قالب یک اطلاعیه دفترچه آزمون استخدامی هفتمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی را بر روی درگاه تارنمای خود به نشانی sanjesh.org قرار داد.

گفتنی است؛ آموزش و پرورش کشور و چند دستگاه اجرایی دیگر در قالب این آزمون، نیروهای مورد نیاز خود را به استخدام پیمایی درخواهند آورد.

این در حالی است که آموزش و پرورش با جذب ۱۲ هزار نفر معلم بیشترین آمار استخدامی را در بین سایر دستگاه اجرایی در این آزمون به خود اختصاص داده است. آموزش و پرورش خوزستان نیز با جذب ۱ هزار و ۴۲۵ معلم دارای بالاترین سهمیه جذب در بین سایر استان های کشور است.

شایان ذکر است؛ این آزمون استخدامی به صورت متمرکز صبح روز پنج شنبه ۳۰ آبان ماه ۹۸ در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

داوطلبان شرکت در این آزمون می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به دریافت دفترچه استخدامی اقدام کنند.

ثبت نام این آزمون به صورت اینترنتی از روز چهارشنبه ۳ مهرماه ۹۸ آغاز و تا روز جمعه ۱۲ مهرماه ۹۸ ادامه خواهد داشت. داوطلبان برای ثبت نام در این آزمون می بایست به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کنند.

شایان ذکر است که از بین ۱ هزار و ۴۲۵ سهمیه استخدامی مربوط به استان خوزستان، بالغ بر ۱۹۰ سهمیه مربوط به آموزگاران ابتدایی و ۴۹ سهمیه مربوط به آموزگاران استثنایی است. همچنین ۶۸ نفر از سهمیه های استخدامی مربوط به رشته دبیری علوم تجربی، ۲۶ نفر دبیری تاریخ، ۱۸ نفر دبیری جغرافیا، ۹ نفر دبیری فیزیک، ۲۵ نفر دبیری حرفه و فن، ۷۶ نفر دبیری معارف، ۹ نفر دبیری هنر، ۷۰ نفری مربوط به مربی امور تربیتی و ۳۶ نفر مربوط به سهمیه مراقب سلامت هستند.

همچنین ۱۰۹ نفر به مربوط به دبیری ادبیات، ۶۰ نفر مربوط به دبیری تربیت بدنی، ۸۳ نفر مربوط به سهمیه استخدامی دبیری ریاضی، ۵۷ نفر مربوط به دبیری زبان و ادبیات انگلیسی، ۱۱ نفر دبیری شیمی، ۳۵ نفر دبیری عربی، ۶۹ نفر دبیری علوم اجتماعی و ۷۰ نفر مربوط به مشاور واحد آموزشی است.

گفتنی است، ۱۹ نفر به عنوان هنرآموز الکترونیک، ۲۲ نفر به عنوان هنرآموز طراحی و دوخت، ۱۱ نفر به عنوان هنرآموز حسابداری، ۱۱ نفر به عنوان هنرآموز ساختمان، ۲ نفر به عنوان هنرآموز صنایع چوب، ۳ نفر به عنوان هنرآموز امور زراعی و باغی، ۱ نفر به عنوان هنرآموز امور دامی به استخدام درخواهند آمد. همچنین ۲۶ سهمیه هنر آموز کامپیوتر
۸ هنر آموز گرافیک، ۲هنر آموز ماشین های کشاورزی، ۱ هنر آموز متالوژی، ۱۱ هنر آموز مکانیک خودرو، ۲ هنر آموز ناوبری، ۳ هنر آموز نقشه کشی عمومی، ۴ هنر آموز الکترونیک، ۴ هنر آموز تاسیسات، ۲هنر آموز صنایع غذایی و ۶ هنر آموز صنایع فلزی در این آزمون استخدامی جذب خواهند شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.