×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

دیدار اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه های تابعه وزارت اموراقتصادی و دارایی با نماینده ولی فقیه در خوزستان

به مناسبت ایام گرامیداشت امر به معروف و نهی از منکر دیدار مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خوزستان و اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه های تابعه وزارت اموراقتصادی و دارایی در استان خوزستان با نماینده ولی فقیه در خوزستان  برگزار شد.
بنا به این گزارش  مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خوزستان ضمن اشاره به برنامه های اجرایی دستگاه ها در خصوص امر به معروف و نهی از منکر، همچنین از برپایی موکب اربعین حسینی علیه السلام و روند پیشرفت موکب در مرز چذابه گزارش دادند.
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان عنوان کرد: بزرگترین معروفی که می تواند در زمان های مختلف اتفاق بیافتد، تحکیم پایه های نظام مقدس اسلامی است چون بزرگترین معروف در عالم حکومت اسلامی است.
حجت الاسلام و المسلمین عبدالنبی موسوی فرد اظهار کرد: اگر بخواهد تمام احکام دین در جهان اجرا شود حتما باید در قالب حکومت اسلامی اتفاق بیافتد. در همین راستا اولین حرکتی که وجود مبارک حضرت پیامبر اعظم (ص) انجام دادند ایجاد نظام و حکومت مقدس اسلامی بود.
موسوی فرد گفت: مقررات دینی بدون نظام موفق نمی شود وقتی آن معروف (تشکیل حکومت اسلامی) محقق شد هر چیز که بتواند آن معروف بزرگ را تقویت کند معروف می شود.
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان اشاره کرد: در این چند سال بر اساس اولویت سنجی که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مشخص کردند؛ اولین اولویت را مباحث اقتصادی قرار دادند.
موسوی فرد ادامه داد: مجموعه دستگاه ها هستند که باید این مهم را مدیریت کنند که مردم بتوانند آن بارقه امید را که در نظام مقدس اسلامی انتظار دارند؛ با مدیریت صحیح شما عزیزان جامعه عمل بپوشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.