×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

ضرب الاجل ۷۲ ساعته به شرکت کیسون پیمانکار مترو اهواز

معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور با اشاره به ضرب الاجل ۷۲ ساعته به شرکت کیسون بعنوان پیمانکار قطار شهری اهواز برای تصمیم‌گیری جهت ادامه فعالیت در انجام این پروژه، گفت: اگر شرکت کیسون، پیمانکار قطار شهری اهواز شرایط مطرح شده از سوی شورای شهر و شهرداری را نپذیرد، چاره‌ای جز فسخ قرارداد ندارد.

بابک دین پرست در نشست تخصصی بررسی مشکلات قطار شهری اهواز در استانداری خوزستان اظهار داشت: اگر پاسخ شرکت کیسون برای ادامه همکاری با پروژه قطار شهری اهواز مثبت است نباید هیچ پیش شرطی را مطرح کند.

وی ادامه داد: پیش از این توافقی میان شرکت کیسون و شهرداری اهواز در پنج بند منعقد شده است که همان توافق باید مبنای کار آنها قرار گیرد.

دین پرست بیان کرد: ظرف مدت ۱۰ روز پس از اعلام ادامه همکاری، شرکت کیسون باید کارگاه ها را راه اندازی کند تا شهروندان شاهد به حرکت درآمدن این پروژه باشند.

وی ادامه داد: یکی از نگرانی های شرکت کیسون برای ادامه همکاری با پروژه قطار شهری اهواز پرداخت نشدن صورت وضعیت ها است که شهردار اهواز قول پرداخت هفتگی آنها را داده است، در صورت راه اندازی مجدد کارگاه های این پروژه شهرداری اهواز باید به دنبال تامین نقدینگی باشد ما در وزارت کشور نیز برای تامین اعتبار این پروژه تلاش می کنیم.

معاون وزیر کشور یادآور شد: شرکت کیسون کار خود را آرام اما جدی آغاز کند درحال حاضر توقع نداریم تمام فازها باهم راه اندازی شود بلکه فقط بر روی تکمیل فاز یک تمرکز شود.

وی با اشاره به اینکه بلاتکلیف مانده این پروژه به صلاح هیچکس نیست افزود: اگر استاندار خوزستان واقعا به این نتیجه رسیده که فسخ قرارداد شرکت کیسون به نفع مردم و شهر است حتما در این مسیر گام بردارد اما برای آخرین فرصت پیشنهاد می شود که یک فرصت مجدد به شرکت کیسون داده شود تا این پروژه را تکمیل کند.

دین پرست در خصوص مشکلات آب و فاضلاب و مترو اهواز  اظهار کرد: در گزارشی که وزیر کشور حدود ۴۵ روز گذشته به مقام معظم رهبری ارائه داد، ایشان در خصوص شرایط فاضلاب شهرستان اهواز عنوان کردند که این یک موضوع بسیار مهم است و باید با جدیت پیگیری و حل شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور تصریح کرد: بر اساس این دستور مقام معظم رهبری، آقای روحانی دستوری به سازمان برنامه و بودجه داد تا این مساله به صورت جدی دنبال شود.

دین‌پرست عنوان کرد: در جلسه امشب وضعیت تامین اعتبار پروژه حل مشکلات فاضلاب شهرستان اهواز بررسی و قرار شد تا موضوع در مرکز پیگیری شود تا شاهد تامین اعتبارات انجام این کار و حل مشکل فاضلاب شهرستان اهواز باشیم.

وی ادامه داد: در بحث مشکلات جاری فاضلاب شهرستان اهواز نیز قرار است تا مدیران مربوطه برنامه زمانبندی خود را برای حل مشکلات ارائه دهند.

 

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.