×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

عملیات بزرگ اربعین یک رکورد بزرگ جهانی است

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشور با بیان این که عملیات بزرگ اربعین در شرایطی که از هر نظر در تحریم هستیم یک رکورد بزرگ جهانی است از تلاش های مجاهدانه ناجا در برگزاری این کنگره عظیم تقدیر و تشکر کرد.

بنا به این گزارش  امیر دریابان “علی شمخانی”  در جلسه قرارگاه اربعین حسینی که با حضور فرمانده ناجا و اعضای شورای تأمین استان خوزستان برگزار شد، ضمن تسلیت اربعین سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) عملیات بزرگ اربعین را یک رکورد عظیم جهانی دانست و گفت: در شرایطی که از هر نظر در تحریم هستیم برگزاری راهپیمایی اربعین، خاری بر چشم دشمنانی خواهد بود که همواره سعی کرده اند بر اقتدار و امنیت کشورمان خدشه وارد کنند که بحمدالله هیچگاه موفق نمی شوند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشور تصریح کرد: این رکورد عظیم جهانی، پیام های مختلفی چون وحدت و همدلی و پایبندی به آرمان های اسلام و انقلاب را برای جهانیان در پی دارد.

وی افزود: جمهوری اسلامی تا زمانی که پایبند فرهنگ عاشورایی و حسینی است یاور مظلومان خواهد بود و دست از آرمان های خود برنمی دارد.

دکتر شمخانی با اشاره به این که در ایام اربعین جریان حسینی و فرهنگ عاشورایی را می توان در تمام سطوح جامعه مشاهده کرد، گفت: نقش مردم در برگزاری هرچه بهتر این همایش بزرگ و خدمت رسانی به زائران اربعین، برجسته و شایسته تقدیر بوده است.

وی با تاکید بر اینکه در اربعین امسال هیچ مورد امنیتی زائران را تهدید نکرد و این راهپیمایی با شکوه‌تر از گذشته برگزار و حاکمیت ثبات و امنیت در ایران را نشان داد، افزود: برگزاری چنین کنگره عظیمی قطعا تلاش مجاهدگونه همگان را می طلبد که در این میان نقش نیروی انتظامی کاملا پررنگ است و جا دارد از تلاش همه جانبه و مجاهدانه این نیرو در تأمین امنیت، تردد قانونی، کنترل راه ها و تسهیل در تمام امور زائران تقدیر و تشکر کرد.

شمخانی در پایان گفت: امیدوارم این مسیر اربعین حسینی تبدیل به یک تجمع ضد صهیونیستی برای دفاع از مردم فلسطین شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.