×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

فرمانده قرارگاه مرزی ستاد راهنمای زائر اربعین کشور از مرز خسروی بازدید کرد

فرمانده قرارگاه مرزی ستاد راهنمای زائر اربعین کشور برای بازدید از امکانات فراهم شده در مرز خسروی پس از ورود به استان کرمانشاه از این گذرگاه بین المللی بازدید کرد.
مهدی علیزاده و هیئت همراه که ظهر امروز مورد استقبال همتی معاون استاندار کرمانشاه و رئیس ستاد اربعین استان، نادری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، بهرام مدیرکل حوزه استانداری کرمانشاه و دبیر ستاد اربعین استان قرار گرفت، با بازدید از مرز بین المللی خسروی در جریان آخرین اقدامات و تمهیدات برای رفاه زائران حسینی بویژه در مسیر بازگشت قرار گرفت.
مقداد جلیلیان معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرزی ستاد راهنمای زائر اربعین کشور، سلیمی مسئول اجرایی مستقر در مرز خسروی قرارگاه مرزی ستاد راهنمای زائر و رحمانی مسئول اجرایی مستقر در مرز خسروی قرارگاه مرزی ستاد، مهدی علیزاده را در این سفر استانی و بازدید میدانی همراهی می کنند.
همچنین فرمانده قرارگاه مرزی ستاد راهنمای زائر اربعین کشور در حاشیه این بازدید به گفتگوی اختصاصی با واحد خبر شبکه استانی مرکز کرمانشاه پرداخت و خدمات این قرارگاه و ستاد راهنمای زائر را در دو بخش ایران و عراق مورد تشریح قرار داد.
گفتنی است؛ ارسال پیامک‌های آموزشی ضروری به مواکب و زائرین حسینی؛ برپایی ایستگاه راهنمای زائر در مواکب متقاضی؛ ارائه آموزش های لازم حضوری و مجازی قبل و حین سفر اربعین حسینی؛ ارائه خدمات مخابراتی رایگان برای زائرین در ایستگاه‌ها؛ ارائه خدمات ترجمه به ۱۰ زبان زنده دنیا از رهگذرِ دانشجویان و طلاب خادم ستاد مقیم ایران؛ ارائه کارت مشخصات زائرین به صورت گردن آویز و نیز ارائه نقشه جامع اربعین بصورت چاپی و فایل PDF بخشی از مجموع ٢٩ خدمت ارائه شده توسط ستاد مردمی راهنمای زائر اربعین حسینی(ع) کشور است که بخش عمده آن را حوزه فرماندهی مرزی عهده‌دار است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.