×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

لزوم جذب ۷۰۰ نیروی خدماتی در آموزش و پرورش اندیمشک

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: ما از وزارت آموزش و پرورش اعتبار نمی خواهیم بلکه مشکل ما کمبود نیروی آموزشی و خدماتی است و منتظر تحقق وعده جذب ۷۰۰ نیروی خدماتی در آموزش و پرورش اندیمشک هستیم.

 فریدون حسوند  در آیین افتتاحیه مدرسه ۱۲ کلاسه کوثر در شهرستان اندیمشک گفت: در اندیمشک زیر بنای اصلی توسعه آموزش و پرورش در نظر گرفته شده است و در همین راستا آموزش و پرورش به عنوان اولویت اول مردم مردم،  دستگاها و تمامی ‌نهادها در این شهرستان تعریف شده است.

وی با تاکید بر اینکه  تقویت ، توسعه و استقلال فرهنگی و علمی کشور از بستر آموزش و پرورش می گذرد، افزود: کمک های خیرین،  ستاد اجرایی و وزارت نفت به آموزش و پرورش شهرستان اندیمشک به صورت عملی قابل مشاهده است و از  یک قول فراتر رفته است است.

حسنوند با بیان ضرورت های تکریم معلمان در جامعه گفت: جایگاه معلم فراتر از مادیات است. ما  باید دست معلمان را ببوسیم که ما به درس ایثار و شهادت و شجاعت دادند. معلم اسوه و الگو است اما معلمان ما نباید در پیچ و خم مشکلات اقتصادی بمانند و‌ مشکلات معیشتی داشته باشند.

وی با اشاره به همدلی و همگرایی در شهرستان اندیمشک گفت: ما از وزارت آموزش و پرورش اعتبار نمی خواهیم بلکه مشکل ما کمبود نیروی آموزشی و خدماتی است و منتظر تحقق وعده جذب ۷۰۰ نیروی خدماتی در آموزش و پرورش اندیمشک هستیم.

حسنوند گفت: تعیین تکلیف نیروهای نهضتی از دیگر مشکلات در شهرستان اندیمشک است که امیدواریم با بهره گیری از ظرفیت های موجود این معضلات برطرف شود.

وی بیان کرد: مردم اندیمشک محروم و مظلوم هستند و در جبهه های جنگ از خاک کشور دفاع کردند و امیدواریم  وزارت آموزش و پرورش نگاه ویژه ای برای حل معضلات مردم این شهرستان داشته باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.