×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

پیش‌بینی افزایش ۲ میلیونی زائران اربعین نسبت به سال قبل

وزیر اطلاعات پیش‌بینی کرد که امسال  دو میلیون زائر بیشتر نسبت به سال قبل راهی سفر مراسم اربعین حسینی در عراق شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمود علوی در جریان  بازدید از مرز بین‌المللی شلمچه اظهار کرد: باهمت همه دستگاه‌ها در استان خوزستان نسبت به سال گذشته مشکلات کمتر شده و همه پای کار آمدند تا شاهد وضعیت متفاوتی باشیم در مرزهای باشیم.

وی افزود: امسال استقبال زائران نسبت به سال گذشته افزایش زیادی داشته و با توجه به برداشته شدن روادید بین دو کشور ایران و عراق، حضور زائران هم افزایش پیدا کرده و پیش‌بینی‌شده امسال دو میلیون زائر به جمعیت زائران سال قبل اضافه شود.

علوی تصریح کرد: با توجه به کسری و کم و کاستی‌هایی که وجود دارد باید مسئولان توجه می‌کند که مشکلات را برطرف کنند تا  چه در روزهای باقی‌مانده به اربعین حسینی و چه برای سال بعد در زیرساخت‌ها مشکلی نداشته باشیم و بهتر پاسخگوی زوار امام حسین علیه‌السلام باشیم.

وزیر اطلاعات ضمن  تشکر از تمامی  دستگاه‌ها که برای اربعین حسینی تلاش کردند، بیان کرد: زائران امام حسین به دنبال راحتی نیستند و سختی سفر به کربلای معلا  را تحمل می‌کنند  اما مسئولان ما باید پای کار بیایند تا مشکلات را به حداقل برسانیم. همه دستگاه‌ها و مسئولان نظام در تلاش هستند تا با آرامش و امنیت زائران مشرف به کربلای معلا شوند.​

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.