×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

در غرب مردم را با آبمیوه و ساندویچ به خیابان می‌آورند

حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی دبیرکل جبهه پایداری با تأکید بر اینکه آمریکا بزرگترین طاغوت است و تکیه به آن بیهوده است،یادآور شد: آمریکایی ها مادی گرا هستند و هیچ کاری بدون پول انجام نمی دهند و وقتی با جمعیت ۲۵ میلیون نفری که چندین روز در عراق اسکان یافته و پذیرایی شده، مواجهه می شوند که در امنیت کامل به سر می برند، باور این حرکت برای آنان سخت است‌.

وی در ادامه سخنانش با بیان اینکه افرادی که اختلاس می کنند و در انتخابات ندای تقلب برمی آورند این رفتار آنها نشان از غرب زدگی و دنیاپرستی است، افزود: اینهایی که به آمریکا اعتماد کردند، شش سال معطل آنها شده و آخر سر از آنها ناامید شدند.

آقاتهرانی در ادامه گفت: در کشورهای غربی برای کشاندن مردن به داخل خیابان ها برای اعتراضات، وعده ساندویچ و آبمیوه داده می شود و آنها گمان می کنند مردم ما نیز به همین بهانه ها در راهپیمایی ها شرکت می کنند در حالیکه اینگونه نیست و مردم ما فقط با یک ندای رهبر به خیابان ها می روند. برخی از افرادی که به واسطه رأی ما بر روی کار می آیند، بعد از دیدن عملکرد آنها معترض هستیم که چرا رهبری آنها را درست نمی کند و یا از روی کار برنمی دارد، درحالیکه رهبری این کار را انجام نمی دهند چرا که انتخاب مردم هستند.

آقاتهرانی با بیان اینکه انقلاب موجود زنده و ماندنی است و این نهضت دینی است که از هیئت ها خارج شده است، تأکید کرد: هدف اصلی انقلاب ما قرب به خداوند بوده است. نهضت انقلاب و رهبر را محکم نگهدارید.

انتخاب

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.