×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

راه اندازی واحد بازرسی، کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی در آبادان

معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند از ر‌اه اندازی واحدبازرسی، کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی در اتاق اصناف شهرستان آبادان خبر داد.

سید علی موسوی با اشاره بر سیاست های سازمان منطقه آزاد اروند درخصوص تامین مایحتاج عمومی و اساسی مردم منطقه ، نظارت بر قیمت کالاهای داخلی و وارداتی بخصوص کالاهایی که با مجوز این سازمان برای مصرف مردم منطقه عرضه می شود و کالای همراه مسافر بعنوان رئیس کمیسیون نظارت بر سازمان های صنفی تاکید کرد و افزود: بازرسی باید با جدیت بیشتری بر بازارهای اروند انجام شود.

وی اظهار داشت : از این پس واحد راه اندازی شده مذکور به همراه دارات صنعت، معدن و تجارت، استاندارد، بهداشت و درمان، اماکن ، تعزیرات حکومتی را ناظران مستقیم بر کنترل قیمت های بازار شهرستان آبادان دانست؛ تا مردم با کمترین دغدغه کالاهای اساسی خودشان را تامین کنند.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند افزود: در این نشست همچنین بر ضرورت نصب اتیکت قیمت ها بر روی اجناس تاکید شد.

موسوی ادامه داد: با توجه به شرایط آب و هوایی مناسب منطقه در این وقت از سال و پایان راهپیمایی اربعین حسینی میزبان گردشگران ایرانی و خارجی در منطقه خواهیم بود که این امر مستلزم نظارت های بیشتر شود؛ تا بازار با کمبود کالا مواجه نشود.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.