×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

فقط ما و کنگو متوجه شدیم عضویت در پالرمو خطرناک است

آخر این چه معنی دارد که ما همیشه می‌خواهیم تافته جدا بافته باشیم، اگر «پالرمو» را به تصویب نرسانیم ما با «کنگو» که حتی اسمش را هم خوب نمی‌توانم تلفط کنم باقی می‌مانیم.

جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با یادآوری این مطلب که ۱۹ سال است در ایران چانه می‌زنیم که این لوایح را امضا کنیم یا خیر، گفت: اگر امضاء نکنیم شرایط برای کشور ما بسیار سخت خواهد شد، در واقع ما با عدم امضاء این لوایح با ادبیات دیگری می‌گوییم حامی تروریسم هستیم درصورتی که اینگونه نیست.

وی با اشاره به اینکه ۲۷ کشور دنیا به طور مشروط وارد «FATF» شده‌اند، بیان کرد: می‌توانستیم به طور مشروط وارد «FATF» شویم و بگوییم کشورهایی را  که کمک می‌کردیم همواره کمک می‌کنیم و این تروریسم گفتن‌های شما را قبول نداریم.

جعفرزاده افزود: مردم به حد کافی زیر فشار هستند، کشور به اندازه کافی مشکلات دارد چرا می‌خواهیم دست خودمان را قپانی از پشت ببندیم؟ عدم پذیرش پالرمو و لوایح چهارگانه و فرار کردن از تصویبش بستن دست‌هایمان است، این رفتارها اشتباه محض و بر اساس احساسات تصمیم گرفتن است، درصورتی که  باید بر اساس عقلانیت کشور را اداره کرد.

 

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.