×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

لزوم توسعه زیرساخت ها در اندیمشک

رئیس کمیسیون انرژی مجلس  گفت: اگر قرار است سرمایه گذار و گردشگر در اندیمشک حضور پیدا کنند و پروژه ها اجرا و اقتصاد و اشتغال پویا شود باید زیرساخت ها محقق و آماده شوند.

«فریدون حسنوند» در همایش نگاهی به آینده اندیمشک که با حضور پرشور اقشار مختلف مردم این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: اعتقاد دارم باید به جامعه امید داد و هر کسی که در شیپور ناامیدی می دمد، دشمنی در لباس دوست است و جامعه نیز باید با امید زندگی کند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما چیزی به نام تحریم را به رسمبت نمی شناسیم و و تحریم را خواهیم شکست افزود: در زمانی که برخی گفتند کفگیر به ته دیگ خورد، کفگیرهای منابع مالی اندیمشک به همت، تلاش و دعای مسئولان و مردم این شهرستان صدها پروژه ساخت.

وی با اشاره به اینکه تمام سعی و تلاش ها برای این صورت گرفته که شهر به زیبایی نشان داده شود ابراز کرد: زیبایی هایی همچون چهارم آذر، اربعین، عاشورا، جشن ها و اعیاد در پیشرفت و توسعه و در وحدت و سازندگی تاثیرگذار بودند و آرامش و امنیتی که در جامعه ما وجود دارد زیبایی های این شهر هستند.

حسنوند عنوان کرد: ما سعی کردیم در اوج تحریم زیبایی های سازندگی و صدها پروژه را به دنیا و به ایران نشان بدهیم تا هویتی که به نوعی تحت تاثیر تبلیغات منفی بود هم پاک و هم به طور واقعی معرفی شود.

وی با اشاره به اینکه پیگیری و اجرای بسیاری از پروژه ها وظیفه نماینده نیست بلکه از وظایف دستگاه های اجرایی است تصریح کرد: ما برخلاف بعضی ها قانونگذار، ناظر، همراه و همدل با دستگاه های اجرایی هستیم که این همانند سیره امام و رهبری در تعامل بین قوای مختلف با حفظ استقلال و تفکیک قوا است.

وی توسعه زیرساخت های شهرستان را یکی از اقدامات مهم دانست و اضافه کرد: اگر قرار است سرمایه گذار و گردشگر در اندیمشک حضور پیدا کنند و پروژه ها اجرا و اقتصاد و اشتغال پویا شود باید زیرساخت ها محقق و آماده شوند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: شهر بانشاط، زنده و پویا شهری در حرکت به سوی آینده است و اگر این زیبایی ها باشد نشاط عمومی در جامعه فراگیر می شود.

وی یادآور شد: ما معتقدیم راه آینده مسیری است به نام وحدت ملی و سازندگی، مسیری که با انسجام افکار، عقاید و طوایف و با طرح و برنامه، علم، تخصص و تجربه و تعهد اجرایی در کنار هم قرار می گیرند و در این راه نیز اشتغالزایی ایجاد می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.