×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

استنکاف شهرداری‌ها در انجام وظایف خود در خصوص آب‌های سطحی

دکتر علی ساری در تذکری شفاهی به رئیس سازمان مدیریت بحران: چرا دولت اختلاف وزارت کشور و وزارت نیرو را درباره دفع آبهای سطحی حل نکرده است!!!

دکتر ساری:دفع آبهای سطحی در حیطه کاری شهرداری ها است.

دکتر علی ساری در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به رئیس سازمان مدیریت بحران افزود: بدانید محاسبات به خوبی نشان داد که سیل در استان خوزستان ناشی از قصور متولیان در رهاسازی آب بوده است. از طرفی هنوز دولت نتوانسته اختلاف فی‌مابین وزارت کشور و وزارت نیرو در خصوص مهار آب‌های سطحی را حل کند.

وی با بیان اینکه مهار آب‌های سطحی در حیطه وظایف وزارت کشور و شهرداری‌ها است، اظهار کرد: شهرداری‌ها از انجام وظایف خود در خصوص آب‌های سطحی با بهانه کمبود بودجه استنکاف می‌کنند.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات ناشی از عدم ساماندهی فاضلاب در استان خوزستان تصریح کرد: مشکلات فاضلاب هنوز به قوت خود باقی است و آب در زمان بارش باران به داخل خانه‌های مردم در شهرهای کارون و اهواز گسیل می‌شود و دولت علیرغم اینکه قول داده بود طی مصوبه اول فروردین ماه ۹۶ پس از ۳ سال آن را حل کند، هیچ اقدامی نشده است.

دکتر ساری خطاب به رئیس سازمان مدیریت بحران گفت: زمین‌های کشاورزی اطراف رودخانه کرخه در محل تلاقی رودخانه به تالاب هورالعظیم در آب غوطه‌ور است و کشاورزان در ۳ فصل متوالی از برداشت محصولات خود محروم بوده‌اند.

خانه ملت

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.