×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امضای ۵۴ قرارداد تامین کالا با سازندگان ایرانی در نفت و گاز گچساران

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از امضای ۵۴ قرارداد تامین کالا با تامین‌کنندگان و سازندگان ایرانی از سوی این شرکت در نیمه نخست امسال خبر داد.

 مهندس هوشنگ صیدالی در نشست خبری در یازدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت و هفدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت حفاری اظهار کرد: در این مدت، ۷۶۷ قطعه به همت کارکنان این شرکت طراحی، تعمیر یا ساخته شده و در مسیر حمایت از ساخت داخل، بیش از هزار و ۹۰۰ قلم کالا از سازندگان داخلی خریداری شده است.

وی با بیان اینکه در طرح توسعه ۲۸ مخزن، ۱۱ مخزن در حوزه عملیاتی این شرکت قرار دارد، گفت: در اجرای این طرح افزون بر افزایش تولید، احداث یک کارخانه نمکزدایی در گچساران و ساماندهی گوره و مدیریت منابع آب نیز دیده شده است. بازسازی تلمبه‌خانه گوره c  نیز اقدامی است که با همکاری و مشارکت این شرکت انجام شده است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه فرصت مناسبی برای شناسایی توانمندی‌های داخلی است، گفت: یکی از راه‌های رسیدن به خودکفایی افزایش اقدام‌های پژوهشی و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان است و ما در تلاشیم با حمایت و قدرت بخشیدن به حوزه پژوهشی خود ارتباطات موثر با دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان را افزایش دهیم.

مهندس صیدالی سهم این شرکت را در بخش کاهش گازهای ارسالی به مشعل و ایفای مسئولیت‌های اجتماعی نیز قابل توجه خواند.

یازدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت و هفدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت حفاری بعدازظهر امروز (جمعه، ۲۲ آذرماه) فعالیت خود را آغاز کرد و ۲۵ آذرماه به کار خود پایان می‌دهد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.