×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

تولید و تصفیه شکر در کشت ‌و صنعت امیرکبیر اهواز آغاز شد

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر گفت: همزمان با شروع عملیات برداشت بیستمین دوره محصول نیشکر، تولید و تصفیه شکرخام در این کشت و صنعت نیز در روزهای اخیر آغاز شد.

محمد فتحی مکوند افزود: سطح اراضی قابل برداشت نیشکر در این کشت و صنعت حدود هشت هزارو ۸۷۰هکتار است که پیش بینی می شود ۷۷۰هزار تن نیشکر برداشت و ۸۵هزارتن شکر خام تولیدی استحصال و تبدیل به شکر سفید شود .

وی با بیان اینکه این شرکت علاوه بر تولید شکر از نیشکر ، حدود ۹۰هزار تن شکر خام از کشت و صنعت میرزاکوچک خان و بخشی از شکر خام وارداتی را تصفیه و تبدیل به شکر سفید می کند افزود: در مجموع ، تولید شکر و تصفیه شکر خام داخلی و وارداتی در این مجتمع به ۱۷۵هزار تن شکرسفید مطابق ظرفیت اسمی این کشت و صنعت وارد بازار خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت امیر کبیر با اشاره به کشت جدید نیشکر در این مجتمع در سطح ۲ هزار و ۲۰۲هکتار اظهار داشت: این میزان سطح زیر کشت نیشکر سال آینده به بار می نشیند و وارد چرخه تولید شکر خواهد شد.

کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر یکی از طرح های هفت گانه شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی است که در کیلومتر ۴۵ جاده اهواز – خرمشهر و در بخش اسماعیلیه از توابع شهرستان اهواز واقع شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.