×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

رئیس شورای اسلامی شهر خرمشهر با اشاره به روند ابلاغ حکم شهردار خرمشهر زمان احتمالی صدور حکم دلف لویمی شهردار انتخابی این شهر را هفته آینده اعلام کرد.

موسی مطور جزیره در این خصوص  اظهار کرد: اگر امور طبق برنامه زمان بندی شده پیش رود، این هفته نتیجه استعلام‌های شهردار جدید خرمشهر ابلاغ و محمود دلف لویمی هفته آینده به طور رسمی به عنوان شهردار خرمشهر معرفی و کار خود را آغاز خواهد کرد.

وی در بخش دیگر صحبت‌هایش به مشکل آب‌گرفتگی معابر خرمشهر اشاره کرد و گفت: خرمشهر پس از بارندگی دچار آب‌گرفتگی معابر می شود که بیش از ۵ نقطه بحرانی دچار آب‌گرفتگی نیز شناسایی شده است.

رئیس شورای شهر خرمشهر ناکافی بودن ظرفیت شبکه فاضلاب شهری برای مهار هم‌زمان آب‌های سطحی و فاضلاب، فرسودگی و نبود نظارت بر اجرای طرح‌های فاضلاب را از عمده دلایل آب‌گرفتگی و طغیان فاضلاب خرمشهر در زمان بارندگی برشمرد.

وی گفت: از تابستان موضوع لایروبی شبکه‌های فاضلاب پیگیری شد اما کار در آن زمان انجام نگرفت و طی آخرین جلسه مصوب شد شهرداری ۲۰۰ میلیون تومان را در اختیار آبفا برای اجرای طرح قرار دهد و اکنون عملیات در چند نقطه بحرانی آغاز شده است.

مطور جزیره اعمال نظارت بر احداث سیستم دفع فاضلاب برای ساختمان‌های بلند مرتبه را هم خواستار شد و توضیح داد: سیستم فاضلاب فعلی پاسخگوی میزان فاضلاب انسانی ساختمان‌های بلند مرتبه نیست و در زمان صدور مجوز باید با تشکیل هیئتی به این موارد نیز نظارت شود.

وی خسارت‌های وارد به آسفالت و کف‌پوش پیاده‌روها را نتیجه رفع نشدن مشکل آب‌گرفتگی‌ها دانست و با اشاره به حضور میلیون نفری زائران حسینی در اربعین و کاروان‌های راهیان نور در خرمشهر خواستار نگاه ملی برای رفع مشکلات زیرساختی این شهرستان شد.

رئیس شورای شهر خرمشهر در خصوص لغو جلسه امروز شورای شهر نیز گفت: پیگیر عملکرد شهرداران مناطق و موضوع کنترل قیمت کالاها و توزیع ارزاق عمومی به نرخ دولتی، موضوع جلسه امروز شورا بود که کسالت یکی از اعضا باعث از حدنصاب افتادن جلسه شد.

بنا به این گزارش در مورخه ۲۱ آبان محمود دلف لویمی که شهردار دارخوین و مدیر سازمان حمل و نقل کلان‌شهر اهواز را در کارنامه خود دارد با رأی قاطع اعضای شورا به عنوان شهردار خرمشهر انتخاب شد و طبق تقویم زمان‌بندی نهم دی آخرین مهلت رسمی برای عزیز ساعدی برای تصدی سمت سرپرستی شهرداری خرمشهر است و تا آن زمان باید تکلیف شهردار خرمشهر روشن شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.