×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

داوطلبی ۵۵ نفر در شهرستان اندیمشک برای انتخابات مجلس

فرماندار اندیمشک با بیان اینکه ۵۵ نفر در اندیمشک داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی شدند گفت: تعداد افراد متقاضی نسبت به دوره قبل افزایش داشته است.

«پیمان جهانگیری» در گفت و گو با خبرنگاران، بیان اینکه ۵۵ نفر در اندیمشک داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی شدند، اظهار کرد: ۶ نفر از این افراد خانم و ۴۹ نفر مرد هستند و کمترین سن داوطلبان ۳۰ سال و سه ماه و بالاترین سن ۶۴ سال است.

فرماندار اندیمشک افزود: میانگین سنی داوطلبان در این دوره از انتخابات در شهرستان اندیمشک ۴۱ سال بوده است و تعداد افراد متقاضی نسبت به دوره قبل افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه جلسه انتخاب هیات اجرایی در اندیمشک نیز برگزار و هشت نفر عضو اصلی و پنج نفر نیز به عنوان عضو علی البدل توسط معتمدین انتخاب شدند اضافه کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در این شهرستان انجام و کمیته های مربوطه نیز در این راستا تشکیل شده اند.

جهانگیری ضمن دعوت داوطلبان به قانونمداری تصریح کرد: اولویت نخست برای برگزاری انتخابات برای ما تمکین به قانون است و همه باید برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور با رعایت اصول و مقررات قانونی، تلاش کنند.

وی عنوان کرد: روند انتخابات در اندیمشک مطابق با برنامه زمان بندی انجام می شود و مصادیق تبلیغات مجاز و غیرمجاز باید توسط داوطلبان رعایت شود.

گفتنی است، شهرستان اندیمشک در شمال خوزستان یک کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.