×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

رتبه برتر شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان در جشنواره ملی پژوهش

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی استان امروز دوشنبه در سومین روز از هفته پژوهش در جشنواره کشوری هفته پژوهش و فناوری حائز رتبه برتر شد.

اخلاق محمدیان  در این خصوص بیان کرد: جشنواره ملی هفته پژوهش و فناوری امروز در نمایشگاه بین المللی تهران توسط وزارت صمت برگزار شد که شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان به دلیل تعداد پروژه ها و میزان اهمیت موضوع این طرح های مطالعاتی در سطح ملی برتر شد.
وی اضافه کرد: این شرکت با سه پرژوه مطالعاتی  با عنوان های ” پروژه مطالعه و بررسی تکنولوژی کمپوزیت برای تعمیر و کنترل خوردگی خطوط شبکه آب با همکاری دانشگاه شهید چمرا اهواز”، ” پروژه مدیریت جامعه و پویایی پسماندهای صنعتی با طراحی پایگاه داده‌ای پسماند ویژه شهرک صنعتی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز” و ” پروژه بررسی وضعیت موجود مدیریت پسماند صنعتی با تکیه بر بررسی کمی و کیفی پسماند تولیدی در شهرک‌های صنعتی شماره ۲ و سه اهواز با همکاری دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور ” در این جشنواره شرکت کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان با بیان اینکه مطالعات این سه پروژه از سال ۹۷ آغاز شده است ادامه داد: مطالعات پروژه بررسی تکنولوژی کمپوزیت امسال به پایان رسید اما مطالعات ۲ پروژه تحقیقاتی دیگر ادامه دارد.

محمدیان افزود: بیش از ۳۰ پروژه مطالعاتی و پژوهشی در شرکت شهرکهای استان در دست تکمیل است که در نمایشگاه پژوهش و فناوری استان که قرار است از تاریخ یکم تا سوم دی ماه امسال در نمایشگاه بین المللی اهواز برگزار شود ارائه خواهند شد تا علاقه مندان به همکاری و یا سرمایه گذاری برای تکمیل این پروژه ها اعلام آمادگی کنند.

بیش از ۲۵ هزار نفر در ۷۳ شهرک و ناحیه صنعتی خوزستان مشغول به کار هستند.

۲۳ تا ۲۸ آذرماه به عنوان هفته پژوهش نامگذاری شده است.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.