×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

قرآن و مساجد بهترین سنگر برای حفاظت از جوانان هستند

آیت الله محسن حیدری در حاشیه برگزاری آئین اختتامیه نخستین جشنواره ملی قرآنی مدهامتان ویژه روستاها و عشایر کشور، در دزفول، با بیان اینکه قرآن اصل و اساس جمهوری اسلامی است اظهار کرد: به برکت این نظام، خون شهدا و امام (ره) کارهای زیاد و فوق العاده ای انجام شده اما هنوز اول راه قرار داریم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر افزایش فعالیت های قرآنی تصریح کرد: این جشنواره و فعالیت ها می تواند بستر مناسبی برای ترویج فرهنگ قرآنی، قرائت و تدبر صحیح در قرآن و عمل به قرآن فراهم کند.

وی اذعان داشت: کانون های مساجد باید با روح اخلاص، سادگی و در عین حال پرکاری زمینه ای را برای ارتباط جوانان و نوجوانان به مساجد و قرآن ایجاد کنند تا سنگری برای حفظ و سیانت جوانان در مقابل جنگ های نرم دشمن باشد.

آیت الله حیدری دشمن در جنگ نرم به کوچک و بزرگ رحم نمی کند و مخصوصا جوانان را مورد هدف قرار می دهد اضافه کرد: قرآن و مساجد بهترین سنگر برای حفاظت از جوانان هستند.

وی با اشاره به احادیث و آیاتی در خصوص اهمیت و جایگاه قرآن و مسجد تاکید کرد: باید کانون های مساجد به سنگرهایی برای حفاظت جوانان از انحرافات تبدیل شوند.

شبستان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.