×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

اعزام ۱۰ هیئت تجاری به کشورهای خارجی با هدف شناخت بازارهای جدید

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان از اعزام ۱۰ هیئت تجاری به کشورهای خارجی به منظور شناخت بازارهای جدید صادراتی خبر داد.

 اخلاق محمدیان در این خصوص اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون ۳۰ واحد صنعتی در قالب ۱۰ هیئت تجاری از استان به کشورهای قطر، عمان، چین، ترکیه، روسیه و آلمان اعزام شده اند.

وی هدف از اجرای این برنامه را شناخت بازارهای جدید برای صادرات، آشنایی با تکنولوژی های روز دنیا و ارتقاء مبادلات و همکاری بین شرکت های کوچک و متوسط و همتایان خارجی آنها عنوان کرد .

محمدیان با اشاره به استقبال خوب بخش خصوصی از این رویداد گفت: صنعتگران اعزامی در حوزه های غذایی، آب و انرژی، صنعت نفت، اتومکانیک، سلولزی و محیط زیست مشغول فعالیت هستند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان افزود: این شرکت از صنایع کوچک و متوسط استان که قصد حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی را داشته باشند حداکثر تا سقف ۵۰ درصد هزینه‌های اجاره غرفه یا حضور در نمایشگاه بر اساس دستورالعمل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران حمایت می‌کند.

وی ادامه داد : بر همین اساس نهمین نمایشگاه توانمندی‌های صنعتی، تولیدی و خدمات فنی مهندسی شهرکها و نواحی صنعتی استان خوزستان”  با رویکرد توسعه صادرات به کشور عراق و کشورهای حوزه خلیج فارس تا پایان سال جاری به صورت رایگان برگزار می گردد.

محمدیان از متقاضیان شرکت در نمایشگاه خواست جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به دفتر مدیریت شهرکهای صنعتی و یا معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان مراجعه کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.