×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

انعقاد تفاهمنامه ارائه خدمات آموزشی بین فنی وحرفه ای خوزستان واتاق تعاون

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای گفت: منظور ارتقای توانمندی و مهارت افزایی نیروی انسانی متقاضی شغل در حوزه تعاون و بهره مندی مستمر از ظرفیت های موجود در جهت ارائه خدمات آموزشی تفاهم نامه همکاری فنی وحرفه ای خوزستان با اتاق تعاون منعقدشد.
عبدالنبی سواعدی اظهارکرد: این تفاهمنامه به براساس استانداردهای آموزشی یکپارچه و منسجم ملی و بین المللی و تاکید بیشتر بر آموزش های عملی به منظور افزایش سطح دانش فنی و مهارتی شاغلین وکارجویان در حوزه های مختلف و توسعه همکاری دوجانبه می باشد.
سواعدی عنوان کرد: ارتقاء شاخص‏های توسعه و رشد کشورها و گسترش هر چه بیشتر در عرصه خدمات آموزشی همچنین ارتقای بهره وری نیروی کار مستلزم توانمندسازی منابع انسانی و شاغلین در این بخش می باشد از این رو آموزش های مهارتی برای تربیت نیروی کار ماهر و پایداری شغلی فعالان در این عرصه از اهمیت ویژه برخودار است.
سواعدی گفت: گسترش و ترویج فرهنگ تعاونی از طریق برگزاری دوره های مهارت آموزی، همکاری در ایجاد شبکه های استانی آموزش با هدف ارائه خدمات آموزشی به اتحادیه ها و تعاونیها، شناسائی و اجرای آموزش های فنی و حرفه ای در استان، استفاده از توانمندیهای طرفین به منظور توسعه آموزش های مهارتی، بسترسازی ایجاد اشتغال مبتنی بر مهارت از اهداف انعقاد این تفاهمنامه می باشد.
سواعدی به تعهدات مشترک دو طرف اشاره و عنوان کرد: تدوین و بازنگری استانداردهای شغل، حمایت از برگزاری مسابقات ملی مهارت، ایجاد مرکز تربیت نیروی ماهر جهت برآوردن نیاز استان و منطقه به نیروی انسانی توانمند و کارآمد، همکاری در ایجاد شبکه های بین المللی آموزش، حمایت از برگزاری سمینارها و همایشهای علمی-مهارتی ،کارگاههای آموزشی و نمایشگاه ها ، ارزشیابی مستمر و ارائه بازخورد از دوره های آموزشی جهت روزآمد سازی و تطبیق با نیازهای بازارکار از تعهدات دو طرف می باشد.
گفتنی است اعتبار این تفاهم نامه از تاریخ امضاء بمدت سه سال شمسی بوده و تمدید،بازنگری،اصلاح و تغییرات اساسی در مفاد این تفاهم نامه با توافق طرفین امکانپذیر خواهد بود .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.