×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

توجه به مسئولیت های اجتماعی جزو برنامه های اصلی شرکت توسعه نیشکر است

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی گفت: شرکت توسعه نیشکر در مدرسه سازی و شناسایی کودکان بازمانده از تحصیل و کمک برای بازگشت به مدرسه، گام های مهمی برداشته است.

دکتر  عبد علی ناصری در حاشیه آیین اختتامیه پروژه اجتماعی شناسایی کودکان بازمانده از تحصیل که با حضور استاندار خوزستان برگزار شد، گفت: شرکت توسعه نیشکر همواره سعی داشته است در کنار عمل به وظیفه اصلی که تولید است، مسئولیت های اجتماعی خویش را نیز به انجام برساند تا به فراخور توانمندی هایی که دارد بتواند در منطقه موثر واقع شود.

وی افزود: از جمله این مسئولیت های اجتماعی می توان به مدرسه سازی اشاره کرد که در این راستا در مناطق همجوار طرح های نیشکر ۱۲ مدرسه از سوی شرکت توسعه نیشکر احداث شده است.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی ادامه داد: طی سه سال اخیر با احداث دو مدرسه روستایی در شهررستان کارون، مدارس کانکسی در این منطقه برچیده شد و این گامی مهم در راستای توجه به مسئولیت های اجتماعی در راستای ارتقا سطح آموزشی منطقه است.

دکتر ناصری ادامه داد: در کنار مدرسه سازی، بازسازی، تجهیز و تعمیر بیش از ۱۳۰ مدرسه روستایی نیز تاکنون توسط این شرکت انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه شرکت توسعه نیشکر فعالیت های فرهنگی زیادی در مناطق مجاور شرکت های کشت و صنعت انجام می دهد، گفت: ارتقای سطح آموزشی یکی از آثار مثبت حضور کشت و صنعت های نیشکر در استان است. احداث مدرسه ۱۲ کلاسه در شادگان با ۳۰ میلیارد ریال توسط شرکت کشت و صنعت سلمان فارسی، مدرسه سه کلاسه در روستای مبارکه سه کارون و مدرسه سه کلاسه در روستای خضیریات شهرستان کارون توسط شرکت کشت و صنعت دعبل خزایی از جمله اقدامات این شرکت و اهمیت مسائل آموزشی در استان است.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: تامین و برقراری سرویس های ایاب و ذهاب معلمان و دانش آموزان در مناطق پیرامونی، اهدا بسته های آموزشی و لوازم التحریر به دانش آموزان، تامین بسته هایی معیشتی برای دانش آموزان و … از جمله اقدامات این شرکت به منظور توسعه آموزشی و جلوگیری از بازماندگی تحصیلی در استان است.

گفتنی است آیین اختتامیه پروژه اجتماعی شناسایی کودکان بازمانده از تحصیل که با حضور استاندار خوزستان، مدیرکل امور اجتماعی استانداری، مدیرکل آموزش و پرورش، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی و … برگزار شد.

در حاشیه این مراسم از مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی به عنوان یکی از بانیان این مراسم و همچنین به دلیل توجه به مدرسه سازی و کمک به مدارس و دانش آموزان ، تقدیر به عمل آمد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.