×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

حضور فعال شرکت توسعه نیشکر در نمایشگاه صنایع و ماشین‌آلات کشاورزی در اهواز

نهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع و ماشین‌آلات کشاورزی، نهاده‌ها، آبیاری، آبرسانی، دام، طیور، شیلات و آبزیان و دامپزشکی با حضور مسولین استانی در اهواز افتتاح شد.

به گزارش نیشکرنیوز، این نمایشگاه با رویکرد حمایت از تجارت کشاورزی، دامپروری و تولیدات آن از طریق حضور در نمایشگاه و حمایت از هر دو اهرم تجارت و تولید با رویکرد علمی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان خوزستان در اهواز برگزار شد..

واحدهای شرکت‌کننده از ۲۱ استان کشور از جمله آذربایجان غربی، کردستان، خوزستان، تهران، اصفهان، همدان، مرکزی، مازندران، گلستان، کرمان، قزوین، قم، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، البرز، فارس، زنجان، لرستان، یزد، کرمانشاه و آذربایجان شرقی در نمایشگاه حضور دارند.

شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه نوین‌ترین و جدیدترین صنایع، تولیدات، تجهیزات و خدمات مختلف حوزه کشاورزی، دام و طیور و شیلات را عرضه کرده و در فضایی رقابتی محصولات خود را جهت ارائه به بازدیدکنندگان در معرض دید قراردادند

شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی نیز با حضور در این نمایشگاه توانمندی‌های خود را در عرصه صنعت، کشاورزی، تولید و پژوهش و ….ارائه کرد. این نمایشگاه یکم تا چهارم دی ماه سال جاری همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان، کارشناسان، صاحبان صنایع و متخصصان و کشاورزان است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.