×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امضا تفاهم نامه بین مرکز تحقیقات شرکت توسعه نیشکر و دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر

مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری بین موسسه تحقیقات و آموزش شرکت توسعه نیشکر و دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر با حضور مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، مدیرعامل موسسه تحقیقات و روسای دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر برگزار شد.

این تفاهم نامه در راستای همکاری در زمینه های آموزشی، پژوهشی، صنعتی، کشاورزی و مشاوره‌ای بین دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر و موسسه تحقیقات شرکت توسعه نیشکر به امضا رسید.

به گفته دکتر عبد علی ناصری مدیر عامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی این تفاهم نامه پاسخگوی نیازهای علمی، صنعتی و کشاورزی بین صنعت نیشکر و دانشگاه خواهد بود.

دکتر ناصری بیان داشت :اجرای پروژه های تحقیقاتی صنعتی و کشاورزی مورد نیاز تا مرحله تدوین دانش فنی، ارائه سمینارها و دوره های تخصصی و کارگاه های آموزشی، تدوین و تالیف اسناد و مدارک علمی، حمایت از پایان نامه های تخصصی، استفاده مشترک از منابع کتابخانه ای و انتشارات علمی، بهره گیری از امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی جهت اجرای پایان نامه های دانشجویی و طرح های تحقیقاتی از دیگر اهداف این تفاهم نامه همکاری است.

گفتنی است در مراسم امضای این تفاهم نامه دکتر عبدعلی ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر، دکتر کوروش طاهرخانی مدیرعامل موسسه تحقیقات، دکتر منصور زراء نژاد و دکتر ذوالقرنین رئیس و معاون پژوهش و فناوری دانشگاه دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر حضور داشتند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.