×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

ارائه خدمات درمانی به بیماران مشکوک و مبتلا به کرونا در پنج بیمارستان اهواز

به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دکتر علی احسان پور بیان کرد: بیمارستان‌های امیر المومنین، شهید نیاکی، فاطمه الزهرا و سینا آماده پذیرش بیماران کرونایی هستند.

وی  در خصوص ارائه خدمات درمانی به بیماران مشکوک و مبتلا به ویروس کرونا در اهواز گفت: برای  ارایه مطلوب تر خدمات درمانی به بیماران و پس از جلسه مشترک ریاست دانشگاه با روسای بیمارستان های دولتی و غیر دولتی، و بر اساس مصوبه ستاد دانشگاهی کرونا، علاوه بر بیمارستان رازی اهواز پنج بیمارستان یاد شده آماده ارائه خدمات هستند.

بر اساس این گزارش، ۱۰ درصد ظرفیت تخت‌های بیمارستان‌های خصوصی اهواز به پذیرش بیماران غیرکرونایی بیمارستان‌های دولتی اختصاص یافت.

برای جلوگیری از ناپایدار شدن وضعیت انتشار ویروس کرونا در خوزستان، ادارات، بانک‌ها و اصناف غیر ضروری از دوشنبه تا پایان هفته گذشته در ۹ شهرستان خوزستان شامل باوی، هویزه، اهواز، حمیدیه، هندیجان، دزفول، شوشتر، کارون و مسجد سلیمان با تصمیم شورای تامین استان تعطیل شدند.

همچنین با تصمیم شورای تامین خوزستان ادارات، بانک‌ها و اصناف غیرضروری ۱۶ شهرستان شامل اهواز، کارون، باوی، رامهرمز، مسجد سلیمان، هفتکل، حمیدیه، دشت آزادگان، ماهشهر، هندیجان، دزفول، شوش، شوشتر، گتوند، آبادان و خرمشهر تا دوشنبه هفته جاری تعطیل هستند.

به گفته مسوولان دانشگاه علوم پزشکی اهواز افزایش بیماریابی و رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی از عوامل افزایش ابتلا به کرونا در خوزستان بوده است.

ویروس کرونا نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از ۲۰۰ کشور سرایت کرده است که سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.