×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

پیش بینی کنترل کرونا تا پایان فروردین/ تفاوتی در پذیرش اتباع خارجی ...

کیانوش جهانپور روز چهارشنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از آن بیان کرد: از دیروز تا امروز ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی دو هزار و ۳۴۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.

وی ادامه داد: از بین مبتلایان جدید، ۴۵۷ مورد بستری و یکهزار و ۸۸۹ مورد سرپایی و از افراد در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۱۲۶ هزار و ۹۴۹ نفر رسید.

سخنگوی ستاد مقابله با کرنا وزارت بهداشت گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۴ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۷۱۸۳ نفر رسید.

جهانپور اظهار کرد: خوشبختانه تاکنون ۹۸ هزار و ۸۰۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند. همچنین ۲۶۷۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی افزود: تاکنون ۷۳۱ هزار و ۲۱۳ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

رییس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته در ۱۰ استان موارد فوتی صفر و در ۸ استان، یک مورد فوتی گزارش شده است.

وی اظهار کرد: وضعیت ثبات نسبی که در برخی استان‌ها به جز خوزستان حاکم بود، برقرار است. ده استان در ۲۴ ساعت گذشته فاقد فوت ناشی از این ویروس بوده و در هشت استان نیز یک مورد فوت داشتیم.

جهانپور گفت: اقدامات بسیار خوبی در استان خوزستان در بیماریابی فعال و اعمال محدودیت‌ها انجام شده است. البته موفقیت همه اقدامات منوط به مشارکت اجتماعی مردم، رعایت نکات بهداشت فردی و عمومی، پرهیز از برگزاری تجمعات، پرهیز از سفرهای غیرضروری در این استان است.

ایرنا

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.