×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

ساعت کاری اصناف در خوزستان اعلام شد

عبدالرحمان ناصریان روز سه‌شنبه بیان کرد: ساعت کاری اصناف غیرضروری در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری ۹ صبح تا ۲۱ و اصناف ضروری مثل سوپر مارکت‌ها ، نانوایی‌ها و اصناف عرضه کننده گوشت و مرغ از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۲۲ است.

وی گفت: از روز پنجشنبه تا پایان روز تعطیلات عید فطر اصناف غیرضروری دوباره تعطیل خواهند شد و ساعت کاری اصناف ضروری در این مدت از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۲۲ است.

معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با اشاره به وضعیت ثبت نام اصناف در سامانه وزارت بهداشت ادامه داد: در سامانه‌ای که وزارت بهداشت برای ثبت نام اصناف و شرکت ها و دستگاه های مختلف تعریف کرده ۲۰ رسته شغلی تعیین شده است.

وی افزود: رتبه خوزستان در میزان ثبت نام در این سامانه در سطح کشور  هفتم است.

ناصریان بیان کرد: در مجموع از خوزستان ۱۴۰ هزار صنف و شرکت و دستگاه باید در این سامانه ثبت نام کنند که تاکنون ۱۲۰ هزارثبت نام از خوزستان در این سامانه انجام شده است.

به دلیل صعودی شدن آمار ابتلا به کرونا در خوزستان شورای تامین خوزستان اصناف غیرضروری، ادارات و بانک های استان از روز دوشنبه هفته گذشته تا روز دوشنبه هفته جاری تعطیل اعلام شده بودند.

ساعت کاری در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری نیز از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر تعیین شده است و از روز پنجشنبه هفته جاری تا روز دوشنبه هفته آینده نیز تعطیل اعلام شده است.

ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.