×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

شناسایی سه هزار خانواده آسیب‌دیده از کرونا توسط نهاد امامت جمعه آبادان

حجت الاسلام علی ابراهیمی‌پور روز پنجشنبه در مراسم توزیع یکهزار و ۶۰۰ بسته حمایتی در مصلای نماز جمعه آبادان گفت: تاکنون سه مرحله کمک مردمی بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

وی گفت: امروز همزمان با شهادت امام علی(ع) توزیع یک‌هزار و ۶۰۰ بسته حمایتی توسط قرارگاه امام‌حسن ‌مجتبی(ع) آبادان بین خانواده‌های آسیب دیده از بیماری کرونا آغاز ‌شد.

امام جمعه آبادان بسته‌های توزیع شده را شامل برنج، روغن، رب‌گوجه‌فرنگی، ماکارونی، سویا، شکر و لوازم بهداشتی و ماسک عنوان کرد و افزود: با توجه به فراگیری ویروس منحوس کرونا بعضی از اقشار جامعه دچار آسیب شدند که بر خود لازم دانستیم با کمک‌های مردمی و نهادهای دولتی به اقشار آسیب‌پذیر کمک کنیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان نیز در این آیین گفت: افزون بر هفت هزار بسته حمایتی از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از بیماری کرونا در شهرستان آبادان توزیع شده است.

زین‌العابدین موسوی افزود: تا زمانی که بیماری کووید ۱۹  در کشور وجود داشته باشد وظیفه خود می‌دانیم از اقشار آسیب‌پذیر جامعه حمایت کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان نیز گفت: شناسایی افراد نیازمند توسط پایگاه‌های بسیج، خیران و مردم انجام ‌شده است.

سرهنگ پاسدار شاپور احمدی افزود: مرحله سوم کمک مومنانه نیز در عید سعید فطر برگزار خواهد شد.

موارد مثبت از بیماری کووید ۱۹ یا ویروس کرونا از اواخر بهمن پارسال در کشور مشاهده شد؛ شیوع این ویروس بر بیشتر فعالیت‌های اقتصادی، آموزشی، اداری اجتماعی و فرهنگی خوزستان تاثیر بسیار بالایی گذاشت.

ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.