×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

فرماندار: مردم دزفول در رزمایش کمک مومنانه فراتر از تصور عمل کردند

امید بن عباس عصر پنجشنبه در آیین توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی سازمان نظام پزشکی در سالن دبیرستان شریعتی دزفول ضمن تشکر و قدردانی از اقشار مختلف مردم و خیران در جمع آوری و توزیع بسته های معیشتی افزود: بعد از تصمیمات ستادهای ملی، استانی و شهرستانی مقابله با کرونا و ایجاد محدودیت‌ها، افرادی از این تصمیمات آسیب دیدند که امیدواریم ضمن شناسایی نیازمندان واقعی به آنها کمک های مداومی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه این همکاری ها صرفا به بسته های معیشتی خلاصه نمی شود، ادامه داد: جامعه پزشکی در کنار آن مجاهدت هایی که در خط مقدم جبهه و اقدامات درمانی انجام دادند و پشتیبانی کردند، همانند گذشته پای انقلاب و نظام ایستادند و به فرمایش مقام معظم رهبری لبیک گفتند و در این کارخیر مشارکت داشتند.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: اگرچه جامعه پزشکی در گذشته اقدامات خوبی انجام دادند اما این  حرکت خوبی است که آن را به فال نیک می‌گیریم.

رئیس سازمان نظام پزشکی دزفول نیز در حاشیه این آیین گفت: به فعالیت جامعه پزشکی در مقابله با کرونا اشاره کرد و گفت: جامعه پزشکی در کنار کارهای خدماتی و درمانی، اقداماتی را برای کمک به خانواده های نیازمند و محروم انجام داد.

عبدالرحیم صارمی افزود: جامعه پزشکی به جز خدمات درمانی، حدود ۳۰۰ بسته معیشتی در مرحله دوم با هزینه ۸۰۰ میلیون ریال را تهیه کرد.

وی با بیان اینکه مرحله سوم جمع آوری کمک های مردمی تا قبل از پایان ماه رمضان اجرا می شود، گفت: امید است بتوانیم این فرایند را در مناطق مختلف دزفول ادامه دهیم.

مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه دزفول نیز به خبرنگار ایرنا گفت: در پویش همدلی و کمک مومنانه بسته های معیشتی به همت جامعه نظام پزشکی دزفول تهیه شد و قرار است با همکاری کانون بسیج فرهنگیان و دیگر نهادها بین نیازمندان توزیع شود.

سید حسین صافی افزود: برنج، روغن، نخود، عدس، خرما و رب گوجه از جمله این اقلام هستند.

به گزارش ایرنا، آیین توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی سازمان نظام پزشکی شهرستان دزفول برای کمک به خانواده های نیازمند و اقشار آسیب دیده ناشی از کرونا، عصر پنجشنبه با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان محلی در سالن دبیرستان شریعتی این شهرستان برگزار شد.

افزایش آمار ویروس کرونا طی چند روز اخیر در استان خوزستان موجب نگرانی مسئولان وزارت بهداشت شده است.

ویروس کرونا که کووید – ۱۹ نیز نامیده می شود، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد؛ این ویروس تاکنون به بیش از ۲۰۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.