×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

اصلاح ۵۸۰ کیلومتر از راه‌های شریانی خوزستان

غلامعباس بهرامی نیا روز سه‌شنبه با بیان اینکه لکه‌گیری و روکش آسفالت راه‌های شریانی در اولویت نخست این اداره کل قرار دارد بیان کرد: هم‌اکنون عملیات لکه‌گیری و  روکش آسفالت در جاده‌های اهواز – آبادان ؛ اهواز- باغملک – ایذه – دهدز؛ رامهرمز- بهبهان ؛ اهواز- سوسنگرد ، چذابه؛  اهواز- شوشتر؛ هندیجان ، دیلم؛ و مسجدسلیمان ، لالی به طول ۲۸۰ کیلومتر در حال انجام است.

وی افزود: عملیات بهسازی و بازسازی جاده‌های فرعی و روستایی خسارت دیده از سیل سال ۹۸ در خوزستان به طول ۱۲۱ کیلومتر نیز در حال انجام است و پیش‌بینی می‌شود این عملیات در چهار ماه به اتمام برسد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به اینکه ۵۸۰ کیلومتر از جاده‌های زیرپوشش این اداره کل نیازمند اصلاح هستند ، ادامه داد:تلاش می‌شود خرابی‌های موجود در بقیه جاده‌ها را نیز با تزریق منابع مالی و اضافه شدن پیمانکاران و ظرفیت امانی برطرف کنیم.

بهرامی نیا گفت: در طرح اصلاح روکش آسفالت راه‌های شریانی، ۲۸ گروه راهداری اضطراری در کریدورهای شریانی خوزستان مشغول فعالیت هستند.

وی افزود: وسعت، طول و اهمیت راه‌ها، قرار گرفتن در مسیر تردد زوار اربعین حسینی و حجم بالای ترانزیت کالا و مسافر کشور از جمله ویژگی‌ هایی است که وظیفه متولیان خدمات ‌رسان جاده‌ای خوزستان  را بیشتر و مسوولیت آنها را برای تامین سفری ایمن و روان سنگین‌تر می‌کند.

خوزستان دارای ۱۷ هزار و ۱۳۵ کیلومتر راه است که از این میزان ۱۲ هزار و ۱۵۱ کیلومتر راه روستایی است.

ایرنا

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.