×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

برخورد با ۲۰ باشگاه ورزشی متخلف در اهواز

اردوان قاسمی روز شنبه اظهار داشت: از وضعیت باشگاه داران مطلع هستیم و می دانیم در این مدت خسارت بسیاری دیده اند اما هیچ باشگاهی تا ابلاغ رسمی ستاد عالی مبارزه با کرونا اجازه فعالیت ندارد و با هرگونه تخلف در این مورد برخورد قانونی می شود.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان با بیان اینکه تمامی مسابقات پیش‌بینی شده استان تا زمان صدور مجوز از سوی وزارت ورزش ستاد ملی مبارزه با کرونا لغو شده است افزود: بنا داشتیم چند مسابقه ورزشی در استان برگزار کنیم که با توجه به شرایط پیش آمده در استان و کشور، برنامه ها به آینده موکول شدند.

وی ادامه داد: در حال حاضر شیوع ویروس کرونا در خوزستان زیاد است و باید به دقت مسائل ایمنی و بهداشتی رعایت شود. مربیان با ما هماهنگ هستند و ورزشکاران نیز در منزل تمرین می کنند تا علاوه بر مبارزه با کرونا به سلامتی خود کمک کنند.

قاسمی با بیان اینکه انجام ورزش‌های ساده بدنسازی در دوران حضور طولانی مدت در خانه بسیار مفید و ضروری است گفت: در این مدت سعی کردیم از طریق فضای مجازی و پویش های مردمی ورزش در خانه، تمرینات اصولی با ابزارهای ساده و ارزان را در منزل آموزش دهیم تا نشان دهیم که بدون نیاز به خرید ابزار تخصصی هم می‌شود ورزش بدنسازی را در خانه انجام داد.

وی تهیه و پخش مواد ضدعفونی، ماسک و دستکش بین مردم را از اقدامات هیات بدنسازی استان در این ایام عنوان کرد و افزود: در این روزهای سخت ورزشکاران خود را موظف می‌دانند که بیشتر در کنار مردم و به‌ ویژه گروه‌های آسیب‌پذیرتر باشند.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان در ادامه به افتخارآفرینی ورزشکاران استان در سال ۹۸ اشاره کرد و گفت: خوزستان سرشار از استعدادهای درخشان و ملی پوش در رشته بدنسازی و پرودش اندام بوده و هر ساله مقام های بسیاری توسط ورزشکاران استان در میادین مختلف داخلی و خارجی کسب می شود و تلاش می کنیم این چرخه همچنان ادامه داشته باشد.

وی به ایجاد شرایط و بستری مناسب برای حضور هر چه بیشتر مردم در ورزش همگانی اشاره کرد و گفت: بنا داریم در سال جاری دوره های آموزشی و دانش افزایی بسیاری برگزار کنیم همچنین افزایش تعداد ورزشکاران استان در تیم های ملی و میزبانی مسابقات ملی و بین المللی از دیگر برنامه های ما در سال جاری خواهد بود.

قاسمی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از یک هزار و ۱۰۰ باشگاه ورزشی در رشته بدنسازی و پرورش اندام در سطح خوزستان فعالیت می کنند افزود: بیش از ۲۸ هزار ورزشکار سازمان یافته در این باشگاه ها فعالیت می کنند که نسبت با سال گذشته رشد چشمگیری داشته ایم.

وی مهم‌ترین مشکل این رشته را تامین منابع مالی و حمایت از ورزشکاران برای اعزام به مسابقات ملی و بین المللی عنوان کرد و گفت: البته جا دارد از حمایت های بی دریغ مدیرکل ورزش و جوانان استان و مدیرعامل باشگاه ملی حفاری تشکر کنم. در این رشته سالانه مسابقات بسیاری در کشور و خارج کشور برگزار می شود لذا در بحث اعزام ورزشکاران به کمک های بسیاری نیاز داریم.

ایرنا

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.