×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

تداوم اقدامات پیشگیرانه کرونا در اردوگاه پناهندگان افغانستانی گتوند

علیرضا گوروئی جمعه افزود: عملیات ضد عفونی و گندزدایی معابر، منازل، خیابان ها، اماکن و ساختمان دفتر مهمانشهر شهید محسن بنی‌نجار با همکاری واحد آتش نشانی شهرداری، بسیج، ستاد مردمی مقابله با کرونا و مدیریت مهمانشهر و هماهنگی با شبکه بهداشت و درمان در چند مرحله اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه ارایه آموزش‌های بهداشتی و اطلاع رسانی لازم برای پیشگیری از کرونا انجام شده است، ادامه داد:ساکنان مهمانشهر نیز با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان گتوند ضد ویروس کرونا غربالگری شدند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری خوزستان با بیان اینکه تاکنون هیچ مورد مبتلا به کرونا در مهمانشهر شهید محسن بنی نجار گتوند مشاهده نشده، افزود: شبکه فاضلاب و زهکش ها برای پیشگیری از شیوع بیماری‌ها آهک پاشی شدند.

به گزارش ایرنا، ۲ هزار نفر از اتباع افغانستان در مهمانشهر شهید بنی نجار گتوند در شمال استان خوزستان ساکن هستند.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بارها به عموم شهروندان توصیه کرده برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در خانه بمانند و سفرهای درون و برون شهری را محدود کنند.

ویروس کرونا که کووید – ۱۹ نیز نامیده می‌شود، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از ۲۰۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.