×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

شلیک اشتباه ناو جماران به ناوچه ایرانی در خلیج فارس

روابط عمومی منطقه یکم دریایی بندرعباس، از بروز حادثه برای یکی از شناورهای سبک این منطقه در محدوده آب‌های بندر جاسک خبر داد.

یاسر حزباوی دبیر ستاد هرمزگان سعید جلیلی در انتخابات توییت کرد: «علی الظاهر ناوشکن جماران تو مانور اشتباهی ناوچه کنارک رو تو منطقه جاسک با موشک دریا به دریا زده و غرق کرده است.ظاهرا ناوچه کنارک ، مامور آوردن هدف در محدوده آتش بوده تا ناو جماران موشک کروز خود را روی آن هدف تست کند. متاسفانه در لحظه رسیدن موشک به محدوده حضور هدف ، ناو کنارک به اندازه کافی از هدف تعبیه شده فاصله نگرفته بوده و موشک روی آن قفل کرده و از سمت پاشنه مورد اصابت قرار گرفته است.»

گفته می‌شود حدود ۴۰ نفر مفقود هستند! و بیش از ۴۰ نفر از افسران و دلاورمردان ارتش در این حادثه به شهادت رسیدند که البته فعلا آمار دقیقی از مصدومین و شهدای این حادثه اعلام نشده است.

وحید حاجی پور خبرنگار روزنامه جوان وابسته به سپاه پاسداران نوشت: «بیمارستان بندرچابهار محل اعزام زخمی‌های حادثه بوده و برابر اعلام منابع تعداد کشته شده‌های حادثه به بیش از ۴۰ نفر رسیده که پیکر ۲۲ نفر از پرسنل تا کنون پیدا شده است.»

گفته می‌شود تا دقایقی دیگر بیانیه ارتش در خصوص حادثه شب گذشته و شهادت جمعی از ملوانان نیروی دریایی تا ساعاتی دیگر منتشر می‌شود.

رویداد۲۴

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.