×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

فرماندار اهواز: مسیرهای دسترسی به مراکز بساط فروشی مسدود می‌شوند

جمال عالمی نیسی شامگاه چهارشنبه در گفت‎‌وگوی ویژه خبری سیمای خوزستان اظهارداشت: اقدامات جدی برای کاهش تراکم و تردد شهروندان به کانون و هسته‌های جمعیتی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: بازارچه‌های فروش در برخی نقاط اهواز مانند کوروش، پردیس و کیان تحت عنوان بازار میوه و تره بار فعالیت دارند لذا امکان تعطیلی آنها وجود ندارد.

رئیس شورای تامین شهرستان اهواز با تاکید بر اینکه نظارت‌های شبانه‌روزی بر فعالیت بازار و اصناف در جریان است، گفت: حضور و تراکم جمعیت در اینگونه بازارچه‌ها کمتر از آن چیزی است که درباره آن بزرگنمایی شده است.

وی تصریح‌کرد: باتوجه به اینکه  فروش میوه و تره بار آزاد است، شهروندان باید نسبت به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی توجه داشته باشند.

عالمی نیسی با بیان اینکه درصورت تداوم این وضعیت، مجبور به استفاده از قوه قهریه برای رفع این بی‌توجهی‌ها خواهیم شد، گفت: اعمال برخی محدودیت‌ها که ارتباط مستقیمی به فعالیت بساط‌فروشان و بازارچه‌ها دارد، می‌تواند تبعات نگران کننده‌ای از نظر اجتماعی برای اهواز درپی داشته باشد.

۹ شهرستان باوی، هویزه، اهواز، حمیدیه، هندیجان، دزفول، شوشتر، کارون و مسجد سلیمان از روز دوشنبه برای اعمال محدودیت‌های پیشگیرانه از ابتلای شهروندان به ویروس کرونا، تعطیل شدند.

کاهش محدودیت‌ها و رعایت نکردن اصول بهداشتی از سوی برخی از مردم باعث افزایش آمار ابتلا به کرونا در خوزستان شده است.

ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.