×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

معنویت‌افزایی برای پیشبرد اهداف انقلاب ضروری است

 فرمانده سپاه ولیعصر(عج) گفت:معنویت‌افزایی یکی از ضرورت‌ها برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و از الزامات برای تقویت روحیه نیروهای مسلح است.

سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور روز سه‌شنبه در حاشیه دیدار با نماینده ولی فقیه در خوزستان که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در مصلای مهدیه اهواز انجام شد در جمع خبرنگاران بیان کرد: سپاه در دو بعد برای دفاع از انقلاب اسلامی در حرکت است و برای تقویت و توانمندسازی نیروهای خود نیازمند ارتباط هرچه بیشتر با جامعه روحانیت و معنویت افزایی است.

وی افزود : از شاخص‌های اصلی استاد شهید مطهری، پرداختن همزمان به دو بعد جسمانی و معنوی بود و بی‌شک رهنمودهای این شهید والا مقام می تواند ما را در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی یاری کند.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: در چنین روزهایی عملیات الی بیت المقدس در سال ۱۳۶۱ انجام است؛ این عملیات از ۱۰ اردیبهشت تا سوم خرداد ادامه داشت و منجر به آزادسازی خرمشهر شد و به دلیل وسعت عملیات مناطق مختلفی نیز نظیر هویزه آزاد شد.

وی ادامه داد: هویزه در ۱۸ اردیبهشت از دست متجاوزان دشمن بعث آزاد شد که جا دارد یاد و خاطره شهدای این عملیات افتخار آفرین را گرامی داشته و از تمام مردم غیور این منطقه قدردانی کنیم.

۱۲ اردیبهشت همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری به عنوان آغاز هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده و در این هفته برنامه‌های مختلفی معنوی و فرهنگی در سطح نیروهای مسلح اجرا می‌شود.

ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.