×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

برگزاری مجازی امتحانات دانشگاه چمران اهواز در مقاطع کارشناسی و ارشد

دکتر علیرضا جلیلی فر سه شنبه اظهارداشت: با توجه به اینکه شرایط موجود به علت شیوع ویروس کرونا به گونه ای نیست که انتظار بهتر شدن آن در تیرماه وجود داشته باشد لذا به منظور جلوگیری از تجمع فعالیت‌های آموزشی در مهر، آبان و یا شهریور معاونت آموزشی تصمیم گرفت امتحانات به صورت مجازی از۱۴ تیر تا ۱۵ مرداد ماه برگزار شود.

وی بیان کرد: از آنجایی که آموزش ها مجازی بود پس برگزاری آزمون‌ها به صورت مجازی مناسب است.

جلیلی فر ادامه داد: در این راستا چهار تا پنج کارگاه آموزشی برای اعضای هیات علمی برگزار شده تا با نحوه برگزاری آزمون‌های مجازی آشنا شوند و امتحانات در بازه زمانی یک ماهه برگزار می‌شود.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت:در مقطع دکتری برگزار شدن یا لغو آزمون برعهده اعضای هیات علمی است چون معمولا در این دوره فعالیت‌های مستمر دانشجو به اضافه پروژه‌هایی که در پایان نیم سال تحویل می‌دهد اهمیت بیشتری دارد.

وی اضافه کرد: حتی در دروس کارشناسی و ارشد نیز اگر فعالیت‌های مستمر دانشجو به اندازه کافی باشد استاد می‌تواند امتحان را برگزار نکند.

جلیلی فر بیان کرد: توصیه شده استادان تلاش کنند بیشترین نمره را به فعالیت مستمر دانشجویان اختصاص دهند.

در حال حاضر حدود ۱۴ هزار دانشجو در همه مقاطع تحصیلی در دانشگاه شهید چمران اهواز مشغول فعالیت هستند.

ویروس کرونا در چند هفته گذشته افراد زیادی را در خوزستان مبتلا کرده به گونه‌ای که مسوولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کردند یک چهارم مبتلایان به ویروس کرونا در کشور مربوط به استان خوزستان بوده است.

به گفته مسوولان دانشگاه علوم پزشکی اهواز افزایش بیماریابی و رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی از عوامل افزایش ابتلا به کرونا در خوزستان بوده است.

ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.