×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

حجت‌الاسلام حسین احمدی روز چهارشنبه در حاشیه توزیع بسته‌های مواد غذایی در ایذه بیان کرد: بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از آغاز اپیدمی کرونا در کنار مردم حضور داشته و اقدامات مهمی را نیز انجام داده است.

وی افزود: با توجه به وجود برخی مناطق محروم در خوزستان و در حمایت از اقشار آسیب پذیر در برابر کرونا، بیش از ۳۰ هزار بسته مواد غذایی و بهداشتی در قالب رزمایش همدلی و احسان بین خانواده‌های کم‌درآمد و محروم این استان توزیع شد.

اهدای ۳۰۰ بسته غذایی کمک معیشتی به نیازمندان در فارس

دبیر قرارگاه جهادی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خوزستان ادامه داد: اقشار محروم و آسیب دیده از ویروس کرونا در اولویت گرفتن این بسته‌ها قرار داشتند.

حجت‌الاسلام احمدی افزود: گروه‌های جهادی در پخش این بسته‌های غذایی و معیشتی به بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) کمک کردند.

وی گفت: اقدامات حمایتی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام تا ریشه کن شدن ویروس کرونا ادامه دارد تا محرومان و اقشار کم‌درآمد را در مقابل این بیماری یاری کند.

ویروس کرونا در شهر ووهان چین شناسایی شد وتاکنون به بیش از ۲۰۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.