×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

رویکرد مجلس یازدهم تدوام همکاری با کنگره ملی خلق چین است

به گزارش روز پنجشنبه اداره کل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی، «محمدباقر قالیباف» در پاسخ به پیام تبریک «لی جان شو» به مناسبت انتخاب وی به ریاست مجلس ایران، ضمن تشکر تاکید کرد: رویکرد مجلس یازدهم، تداوم همکاری و تقویت روابط پارلمانی با کمیته دائمی کنگره ملی خلق چین در جهت توسعه و گسترش هر چه بیشتر مناسبات است.

رییس مجلس در پیام خود خطاب به رییس کمیته دائمی کنگره ملی خلق جمهوری خلق چین نوشت: با تقدیم صمیمانه ترین مراتب تشکر و قدردانی خویش، مایلم بر اهمیت تقویت همکاری‌های پارلمانی و گسترش مناسبات دوستانه ۲ کشور و بر آمادگی مجلس شورای اسلامی جهت تحکیم مراودات پارلمانی بین دو کشور تاکید نمایم.

وی افزود: با توجه به روابط راهبردی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین، نظر آن جناب را به رویکرد دوره جدید مجلس شورای اسلامی (مجلس یازدهم) و اهتمام ویژه اینجانب بر تداوم همکاری و تقویت روابط پارلمانی با کمیته دائمی کنگره ملی خلق چین در جهت توسعه و گسترش هر چه بیشتر مناسبات معطوف می دارم.

قالیباف در پایان پیام خود با تاکید بر اینکه نقش پارلمان های دو کشور در کمک به توسعه همکاری‌های سیاسی و اقتصادی فی‌مابین حائز اهمیت است، برای ملت و دولت کشوردوست، جمهوری خلق چین را آرزوی سعادت و بهروزی کرد.

ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.