×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

فرمانده نیروی زمینی ارتش: قدرت بازدارندگی ایران در ذهن دشمن حک شده است

امیر کیومرث حیدری روز چهارشنبه در حاشیه آیین بهره برداری از ۲۶۰ واحد مسکونی تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول در جمع خبرنگاران افزود: دشمن امروز به دنبال راه و چاره‌ای است که بتواند به سلامت از منطقه خارج شود.

وی اظهارداشت: قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران با رهبری‌های الهی‌گونه رهبر معظم انقلاب، همراهی مردم و هوشیاری، بیداری و اقتدار نیروهای مسلح ایجاد شده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی بیان کرد: نفتکش‌های جمهوری اسلامی ایران با امنیت و اقتدار کامل سینه بزرگ اقیانوس‌ها را در می‌نوردند و بدون ذره‌ای واهمه از هیج تهدیدی به طرف مقاصد خود در حرکت هستند.

وی افزود: کشورهای منطقه لیاقت، عرضه و توان ایجاد امنیت در منطقه را دارند و نیازی به حضور بیگانگان در منطقه نیست لذا باید هرچه زودتر خلیج فارس را ترک و به سمت آب‌های خود حرکت کنند.

امیر حیدری با بیان اینکه امنیت منطقه باید به نیروهای مسلح منطقه واگذار شود، گفت:  اقتدار نیروهای مسلح ایران در سخت‌ترین شرایط به منصه ظهور رسیده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ولایت محوری را شعار اصلی نیروی زمینی ارتش عنوان کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب بر لزوم رسیدگی به معیشت کارکنان ارتش تاکید داشتند لذا ۳۰ طرح لبیک در این راستا ساماندهی شده است.

وی با اشاره به کمبود ۲۳ هزار واحد سازمانی ارتش در سطح کشور اظهارداشت: طرح لبیک ۲۱ امام حسن مجتبی(ع) به ایجاد منازل سازمانی اختصاص دارد.

امیر حیدری افزود: امروز ۳۹۴ واحد مسکونی در شهرستان دزفول، شوشتر و اندیمشک به بهره برداری می‌رسد و واحدهای مسکونی دیگر در سایر استان‌های کشور به تناسب نیاز و اصل عدالت محوری یکی پس از دیگری ساخته می‌شوند.

وی درخصوص گلایه دوستداران محیط زیست مبنی بر ورود فاضلاب تیپ ۲۹۲ زرهی به رودخانه دز گفت: احترام به محیط زیست جزو اصول نیروی زمینی است و به طور قطع همکاری‌های لازم در این زمینه صورت می‌گیرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی جلوگیری از قطع درختان و رفع مشکلات زیست محیطی میادین تیر و زمین‌های رزمایشی را از دغدغه‌های ارتش دانست و بیان کرد: اعتبارات لازم برای رفع این مشکلات در نظر گرفته شده و در اختیار مبادی مربوطه قرار خواهد گرفت.

۲۶۰ واحد مسکونی تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول روز چهارشنبه در آیینی با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، امام جمعه، فرماندار، شهردار و جمعی از مسوولان نظامی و انتظامی دزفول به بهره برداری رسید.

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.