×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

نخستین کلینیک تخصصی گتوند ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

هومن کلانتری روز پنجشنبه افزود: تاکنون بیش از ۱۰ میلیارد ریال برای احداث کلینیک تخصصی گتوند هزینه شده، که محوطه سازی و تجهیز آن نیز نیازمند اعتبار است.

وی با اشاره به صدور مجوز ساخت این کلینیک از سوی دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: این کلینیک با ۶۴۰ مترمربع زیربنا در محل درمانگاه سابق کوی ولیعصر(عج) در حال ساخت است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گتوند این کلینیک را از مطالبات مهم مردم این شهرستان دانست و بیان کرد: این کلینیک بعد از تکمیل محوطه و تجهیز تیرماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: اعتبار ساخت این کلینیک از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی و همچنین با پیگیری‌های سهراب گیلانی نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی تامین شد.

کلانتری با بیان اینکه برخی از تخصص‌ها از جمله چشم پزشکی، شنوایی سنجی، روانپزشکی، مغز و اعصاب، ارتوپدی و داخلی در این کلینیک تخصصی گنجانده شده است، گفت: اردیبهشت ماه امسال خانواده‌های شهدای گرانقدر اسکندر فتاحی، هادی بشیری و شهدای تاجبخش سه دستگاه کولر به کلینیک تخصصی بیمارستان کارون اهدا کردند.

احداث بخش‌های مراقبت‌های ویژه و اطفال به همت خیران

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گتوند با بیان اینکه بخش‌های مراقبت‌های ویژه و اطفال بیمارستان ۳۲ تختخوابی کارون به همت خیران در حال احداث است، گفت: این طرح با زیربنای ۹۵۵ مترمربع تاکنون بیش از ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با اشاره به اخذ مجوز ساخت این بخش‌ها از دانشگاه علوم پزشکی دزفول در فروردین ماه سال گذشته افزود: در طبقه همکف بخش ICU (ای سی یو) با پنج تخت شامل چهار تخت بستری و یک تخت ایزوله و در طبقه بالا بخش اطفال با ۱۰ تخت بستری در حال احداث است که تا پایان سال بخش زیادی از این طرح اجرا می‌شود.

احداث مرکز درمان بستر صالح‌شهر گتوند نیازمند اعتبار

دبیر شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان گتوند با بیان اینکه تکمیل ساختمان مرکز درمان بستر صالح شهر افزون بر ۴۰ میلیارد ریال نیاز دارد، گفت: تاکنون اعتبار هفت میلیارد ریالی با پیگیری‌های نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تامین شده و با ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است.

وی زیربنای این مرکز درمان بستر را یکهزار مترمربع عنوان کرد و افزود: تسهیلات سونوگرافی، آزمایشگاه، داروخانه و رادیولوژی در این طرح گنجانده شده است.

کلانتری بیان کرد: عملیات اجرایی این مرکز درمان بستر با ۱۰ تختخواب دی‌ماه سال گذشته با پیگیری نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی، دانشگاه علوم پزشکی دزفول و فرماندار گتوند آغاز شد.

نخستین بیمارستان ۳۲ تختخوابی کارون شهرستان گتوند با چهار بخش اطفال، داخلی، زنان و جراحی بهمن ماه ۹۴ به بهره برداری رسید.

دانشگاه علوم پزشکی دزفول مراکز بهداشتی، درمانی و بیمارستانی شهرستان‌های دزفول، شوش و گتوند را زیر پوشش دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.