×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

پیام تبریک مقام‌ها و شخصیت‌های لشکری کشوری به قالیباف

حدادعادل: امیدوارم الگوی موفقی از مدیریت را به نمایش درآورید

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی امروز یکشنبه در پیامی انتخاب، محمدباقر قالیباف به ریاست مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت و اظهار داشت: امیدوارم الگوی موفقی از مدیریت را در برابر چشمان ملت به نمایش درآورید.

غلامعلی حداد عادل در این پیام اظهارداشت: صمیمانه توفیق جنابعالی را در کسب اعتماد قاطبه نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای اداره مجلس یازدهم تبریک می‌گویم و امیدوارم الگوی موفقی از مدیریت را در برابر چشمان ملت به نمایش در آورید و فصل تازه‌ای به دفتر خدمات پیشین خود بیفزایید.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه به قالیباف تبریک گفت

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه  هم در پیامی به محمدباقر قالیباف اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی، تجلی‌گاه مردم سالاری اسلامی و تنها مرجع قانونگذاری و به فرمودۀ  امام راحل عظیم‌الشان «در راس امور است». حضور  عالمان شجاع و ظلم ستیزی همچون مرحوم مدرس در این سنگر خطیر حق خواهی و عدالت طلبی و  حمایت از حقوق محرومان و مستضعفان، بیانگر شأن و نقش والای این جایگاه حساس و حیاتی در منکوب کردن دشمنان و مؤانست و پیوند دلهای مؤمن و انقلابی است.

وی افزود: اینجانب انتخاب شایسته جنابعالی را که شخصیتی متعهد، انقلابی، ولایتمدار و مجرب در عرصه‌های مختلف و حساس مدیریتی کشور هستید به سمت ریاست مجلس شورای اسلامی تبریک عرض نموده و  این انتخاب را برگ زرّین دیگری بر افتخارات دوران خدمت در سنگر دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران  برمی‌شمارم.

نماینده ولی فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: امید است تجارب ارزشمند شما در عرصه های جهادی گوناگون گذشته  همراه با  استعداد، خلاقیت و تعهد و تخصّص  و با حرکت جهادی و تأثیرگذار نمایندگان محترم مجلس، گام های جدی در رفع مشکلات اقتصادی کشور و قشر مستضعف برداشته و در این مسئولیت خطیر نیز کارنامه‌ای درخشان ارائه نمایید.

حاجی‌صادقی تصریح کرد: از خداوند منّان مسئلت می‌کنم همواره در ظلّ توجهات حضرت ولی عصر «عجل الله تعالی فرجه الشریف» و در پرتو رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای «مدظلّه العالی» موفّق و مؤیّد باشید.

محمد باقر قالیباف با ۲۳۰ رای  به ریاست یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

ایرنا

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.