×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

رییس مجمع نمایندگان خوزستان خواهان اعمال محدودیت در مناطق پرتنش استان شد

 سید کریم حسینی روز دوشنبه با بیان اینکه نشست مجمع نمایندگان با وزیر بهداشت و درمان استان امروز در پایتخت برگزار می شود ، گفت: طی تماس تلفنی که پیش از این با وزیر صورت گرفت، از وزارت بهداشت خواسته شد برای مقابله هرچه بهتر با شیوع این بیماری به استان خوزستان توجه خاصی صورت بگیرد.
وی ادامه داد: اختصاص منابع مالی لازم و همچنین امکانات موردنیاز درمانی و بهداشتی از جمله مهمترین خواسته‌های ما در راستای توجه هرچه بیشتر به استان خوزستان است.
رییس مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: در تماس با وزیر بهداشت و درمان، از وی خواسته شده به منظور مدیریت و نظارت هرچه بهتر بر عملکرد ستاد مدیریت بیماری کرونا تا عادی شدن وضعیت در خوزستان، حضور و نظارت مستمری در استان داشته باشد.
حسینی افزود: بر همین اساس وزیر بهداشت طی روزهای آینده به استان سفر میکند و همزمان نیز نماینده تام‌الاختیار این وزارتخانه در خوزستان حضور خواهد داشت.
لزوم برخورد قهری با برگزارکنندگان تجمعات
نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تشکیل نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا به درخواست مجمع نمایندگان استان در ابتدای هفته جاری در محل استانداری خوزستان افزود: در این نشست دغدغه‌ها و نگرانی‌های مردم به ستاد منتقل شد.
وی با بیان اینکه نمی‌توان در زمینه سلامت مردم تعارف داشت، اضافه‌کرد: به همین دلیل انجام تصمیمات قاطعانه و قهری با برگزار کنندگان تجمعات مانند مراسم ترحیم باید در دستور کار قرار بگیرد.
به گفته حسینی اتخاذ اینگونه تصمیمات از جمله خواسته‌های مردم است ومردم  ضرورت انجام چنین تصمیماتی را پذیرفته‌اند.
مراکز درمانی نیاز به توجه دارند
رییس مجمع نمایندگان مردم استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدیدهای انجام شده از مراکز درمانی و بیمارستان استان، گفت: کادر درمان استان در حال حاضر بیش از دیگر نقاط کشور در حال خدمت هستند و این موضوع ممکن است باعث ایجاد خستگی برای قشر تلاشگر خط مقدم مقابله با بیماری کرونا شود.
وی با تاکید بر انجام وظایف دستگاه‌های متولی در زمینه پشتیبانی از کادر درمانی استان و همچنین پیشگیری از ابتلای شهروندان به این بیماری گفت: ظرفیت مراکز بیمارستانی و درمانی استان نیاز به توجه بیشتری دارد که در همین راستا معاون درمان وزیر بهداشت هفته گذشته در خوزستان وضعیت موجود را ارزیابی و مورد بررسی قرار داد.
حسینی خاطرنشان‌کرد: برخی از شهرهای استان خوزستان در وضعیت قرمر قرار دارند که باید از نزدیک توسط وزارت بهداشت و مجموعه‌های مدیریتی این وزارتخانه مورد پایش قرار بگیرد.
بر اساس این گزارش،  عمده افرادی که در خوزستان به کرونا مبتلا شدند سابقه حضور درآیین‌های عروسی، عزا و یا مسافرت داشته‌اند.
 اجباری شدن ماسک در همه ادارات و ارگان‌ها مصوب شده است و در صورت همراه نداشتن ماسک توسط فرد، باید ماسک مورد نیاز ارباب رجوع توسط دستگاه‌های اجرایی تامین گردد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.