×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

شرکت آبان بسپار توسعه توانایی تامین نیازهای بخش کشاورزی و آب و فاضلاب خوزستان دارد

مدیرعامل شرکت آبان بسپار توسعه گفت: این شرکت با تولید محصولات متنوع پلیمری ، توانایی بالایی جهت تامین نیازهای موجود در خوزستان بخصوص در بخش کشاورزی و آب و فاضلاب دارد.

مهرداد فاطمی نیا شنبه ۱۴ تیرماه ۹۹ در مراسم تقدیر از کارگران نمونه شرکت آبان بسپار توسعه نیشکر که با حضور نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر برگزار شد، با بیان این مطلب گفت: با همت و تلاش پرسنل، شرکت آبان بسپار توسعه توانسته گام های موثری در راستای خودکفایی در درون و بیرون از شرکت توسعه نیشکر بردارد و با ایجاد بازارهای جدید در کشورهای همجوار توانسته ایم به سمت سوددهی پیش برویم.
وی افزود: اساس پیدایش این شرکت بر تولید محصولات مورد نیاز طرح بزرگ صنعتی و کشاورزی توسعه نیشکر قرار داشت اما با گذشت زمان دامنه فعالیت های تولیدی به بیرون از شرکت کشیده شد و در تامین لوله های زهکش پروژه های جهاد نصر نیز مشارکت کرد.

مدیرعامل شرکت آبان بسپار توسعه در پایان با اشاره به اهمیت حضور و نقش کارگران در سازندگی و توسعه کشور گفت: کسانی که کار و تلاش می‌کنند ثواب مجاهد در راه خدا را دارد.

گفتنی ست، شرکت آبان بسپار در کیلومتر ۱۰ جاده اهواز ـ آبادان قرار دارد و وابسته به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی است. . محصولات تولیدی این شرکت لوله آبیاری تاشو، لوله های پلی اتیلن، لوله های زهکشی pvc، لوله های فشار قوی اسپیرال، لوله های کرتیوب دار، اتصالات پلی اتیلن، قطعات پلاستیکی و کیسه های پلاستیکی جهت حمل و نقل محصولات کشاورزی، پتروشیمی ، نساجی و غیره است که دارای قابلیت رقابت با محصولات مشابه در بازار می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.