×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

مسئولین خود را خادم مردم بدانند

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: حضرت امام (ره) مردم را ولی‌نعمت مسئولین می‌دانستند و سبک زندگی مسئولین در نظام جمهوری اسلامی نیز باید بر همین منوال باشد.

حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد شنبه ۱۴ تیرماه ۹۹ در مراسم تقدیر از کارگران نمونه شرکت آبان بسپار توسعه نیشکر، با بیان این مطلب اظهار داشت: مسئولان خود را خادم مردم بدانند چرا که بزرگترین افتخار، توفیق خدمت به نظام و خدمتگزاری به مردم است.

امام جمعه اهواز در ادامه با بیان اینکه مقام معظم رهبری بارها مردم را ولی‌نعمت و خود را خادم مردم معرفی می کند، افزود: مردم ولی نعمت ما هستند و مسئولین باید سبک و سیاق زندگی خود را به مردم نزدیک کنند. متاسفانه مشاهده می شود برخی افراد وقتی به جایگاه و منزلتی می رسند مردم را فراموش می کنند.

وی تاکید کرد: ارتباط مدیران با مردم باید خادم مدارانه باشد و این سبک زندگی رضوی و اهل بیت است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در ادامه تصریح کرد: انتخاب سبک درست زندگی یکی از مطالبات خداوند از بندگانش است و بر اساس سیره و سبک زندگی اهل بیت علیهم السلام باید زندگی خود را تطبیق دهیم.

حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد در ادامه اظهار داشت: باید سبک و روش اسلامی و مبتنی بر سیره اهل‌بیت (ع) در زندگی و رفتار مردم پیاده‌سازی شود، زیرا سعادت و کمال انسان‌ها درگرو پیروی از سبک زندگی اسلامی و رضوی است.

امام جمعه اهواز ارتباط بدهکارانه با پروردگار و شکرگزاری از نعمات الهی را یکی از محورهای سبک زندگی رضوی عنوان کرد و افزود: زندگی فراز و نشیب های فراوان دارد و اینگونه نباشد که سختی و مصائب زندگی سبب فاصله گرفتن از خداوند شود و به تاسی از روش زندگی اهل بیت باید همواره شکرگزار نعمات الهی باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در پایان تاکید کرد: قرآن و اهل بیت باید محور زندگی ما باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.