×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

تا زمان ساخت واکسن کرونا، خوش‌بینی سم است

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در آیین تقدیر از خیرین خرمشهر گفت: آرامش نسبی امروز شکننده و تا زمان ساخت واکسن کرونا، خوش‌بینی در این خصوص سم است.

دکتر شکراله سلمان‌زاده در آیین تقدیر از گروه جهادی «راه شهدا» و جابر ناحیه، خیر خرمشهری اظهار کرد: بیش از ۶ماه از حضور ویروس منحوس کروناه در دنیا می‌گذرد و در این مدت ما شاهد شکل‌گیری حماسه و ایثار از سوی تمام مردم کشورمان بودیم.

وی با بیان اینکه تاریخ دنیا بعد از شیوع این ویروس به ۲قسمت قبل و بعد از کرونا تقسیم خواهد شد، اضافه کرد: این اتفاق تمام محاسبات دنیا را بهم ریخت و خیلی از سردمداران دیوانه دنیا که فکر می‌کردند می‌توانند جهان را رهبری کنند در کنترل بیماری در ایالت‌های خود نیز عاجز ماندند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: شیوع بیماری یادشده درس بزرگی برای بشر بود که بداند چقدر ناتوان است و در واقع امتحانی الهی برای بشری بود که مغرور شده بود.

وی این روزها را شبیه به ایام دفاع مقدس خواند و گفت: شاید بعد از آن دوران هیچ زمانی مردم اینقدر منسجم و متحد نشده بودند و عموم ملت صحنه‌های بسیار زیبایی را در کنار رزمندگان خط مقدم سلامت خلق کردند.

دکتر سلمان‌زاده خاطرنشان کرد: رزمندگان دفاع مقدس این بار هم در کنار تلاشگران عرصه سلامت بودند تا به تعبیر مقام معظم رهبری، جهادی عظیم شکل بگیرد.

وی ضمن تقدیر از گروه راه شهدا تصریح کرد: این همراهی و همدلی باعث شد با وجود اینکه تلاشگران عرصه سلامت شبانه‌روزی فعالیت می‌کردند اما هیچگاه خستگی بر ایشان مستولی نشود و زبان من در برابر این همراهی قاصر است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان عنوان کرد: بعد از شیوع ویروس کرونا به هر تقدیر مشکلات اقتصادی بیشتر از قبل شد و اگر حمایت‌ها و همراهی آقای ناحیه نبود شاید به آرامش نسبی امروز نمی‌رسیدیم.

وی ادامه داد: روزگار سختی را پشت سر گذاشتیم و امیدوار هستیم دیگر به شرایط قبل برنگردیم اما وضعیت آرام امروز بسیار شکننده است و تا زمانی که واکسن وارد بازار نشود، خوش‌بینی سم است، کمااینکه در بسیاری از استان‌های دیگر شاهد افزایش موارد ابتلا هستیم و یا حتی اروپا وارد وضعیت هشدار شده است.

دکتر سلمان‌زاده از حاضران در این نشست خواست که روحیه جهادی را کماکان حفظ کرده و در کنار فعالان حوزه سلامت باشند.

در پایان رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اهدای لوح تقدیری از جابر ناحیه، خیر خرمشهری که در ایام اوج کرونا با طبخ روزانه غذا و توزیع بین خانواده بیماران مبتلا به کرونا در این شهرستان اقدام خیرخواهانه داشت، تقدیر کرد.

در این برنامه علاوه بر رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان؛ دکتر شریعتی، معاون درمان این دانشکده، دکتر فقهی جانشین مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر و سعیدی، رئیس اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشکده نیز حضور داشتند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.