×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

ساخت ۳۰ کلاس برای حذف مدارس سنگی در خوزستان

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: تفاهم نامه حذف مدارس سنگی در مناطق عشایری استان در راستای طرح آجر به آجر با احداث ۳۰ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد ریال با گروه جامعه یاوری فرهنگی امضا شد.

علی قربانی در این زمینه بیان کرد:  این تفاهم‌نامه بین اداره کل نوسازی مدارس خوزستان، جامعه یاوری فرهنگی و جامعه خیران مدرسه ساز استان منعقد شد.

وی گفت : جامعه یاوری فرهنگی با مشارکت در احداث و تکمیل مدارس استان اقدامات ارزشمند و ماندگاری انجام داده و نسل آینده ایران مدیون خیران نیک اندیشی است که با سخاوتمندی و بذل دارایی خود در امر مقدس مدرسه سازی گامی موثر در اجرای عدالت آموزشی و توسعه علم و فرهنگ کشور برداشته اند.

وی افزود : طبق این تفاهم نامه در راستای بسته تحولی طرح آجر به آجر و برنامه ریزی های صورت گرفته در خصوص حذف مدارس سنگی استان مقرر شد ۳۰ کلاس درس ایمن و مستحکم در مناطق عشایری و کم برخوردار با اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد ریال ساخته و مورد استفاده دانش آموزان عزیز این مناطق قرار خواهد گرفت.

قربانی با اشاره به اینکه  ۳۰ کلاس درس توسط ۳۰ نیکوکاری که در جامعه یاوری فرهنگی عضو هستند ساخته خواهند شد ادامه داد: طبق این تفاهم نامه  این تعدادکلاس درس تا پایان امسال ساخته و افتتاح خواهند شد.

درخوزستان ۳۰ هزار کلاس درس در قالب هفت هزار مدرسه وجود دارد که طبق اعلام اداره کل نوسازی مدارس استان ۳۰ درصد این تعداد مدرسه نیاز به تخریب و یا بازسازی دارند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.