×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

فیلمساز خوزستانی داور جشنواره فیلم الجزایر شد

حبیب باوی‌ساجد، فیلمساز و نویسنده خوزستانی به عنوان عضو ثابت هیات انتخاب جشنواره فیلم کوتاه البوابه الجزایر انتخاب شد.

 عضو انجمن صنفی کارگردانان مستند خانه سینمای ایران گفت: بنا بر تشخیص دبیر
جشنواره البوابه به عنوان نماینده این جشنواره در ایران و عضو هیات گزینش و انتخاب فیلم انتخاب شدم.
باوی سجاد افزود: جشنواره البوابه الجزایر یک جشنواره بین المللی است و همانند دیگر جشنواره‌های بین المللی به ویژه برای فیلمسازان جوان اثرگذار است.
وی ادامه داد: جدیدترین فیلم من، فیلم بلند داستانی سینمایی سامی است که نخستین فیلم عربی خوزستانی تاریخ سینمای ایران به شمار می‌آید.
عضو انجمن صنفی کارگردانان مستند خانه سینمای ایران خاطر نشان کرد: جشنواره بین المللی فیلم کوتاه البوابه در کشور الجزایر برگزار می‌شود، در کنار دیگر اعضای انتخاب و داوری از کشور مراکش، فرانسه، سودان، تونس، عراق، الجزایر و مصر عضو انجمن صنفی کارگردانان مستند خانه سینمای ایران و عضو شبکه مستندسازی اروپا (edn) است که تاکنون فیلم‌های متعددی را کارگردانی کرده است و جوایز گوناگونی از فستیوال‌های داخلی و خارجی دریافت کرده است.
گفتنی است جشنواره فیلم کوتاه البوابه با آغاز شیوع بیماری کرونا، به منظور حفظ و ایجاد فضای مناسب فیلمسازی برای جوانان، پایان هر ماه به صورت آنلاین برگزار می‌شود و ماه آوریل سال ۲۰۲۱ منتخبی از فیلم‌های جشنواره در شهر عنابه، شمال شرقی کشور الجزایر با حضور فیلمسازان و اعضای انتخاب و داوری به مدت ۱۰ روز برای عموم به نمایش در می‌آیند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.